Gå til innhold

På verdenslansering av Sony Alpha


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget int. artikkel! Var det noe nytt om evt. etterfølger til R1?

6266565[/snapback]

 

Ikke annet enn det som står i artikkelen. Dvs at Sony ser en alpha-modell med live preview som et interessant alternativ. Hørte ingen spørsmål/kommentarer om R1, men det er vanskelig å se hvor et så stort kamera vil passe inn når de har lansert systemkameraer. Man kan jo se en alpha-modell med live preview som en erstatning for R1.

 

Interessant også at Zeiss-zoomen dekker omtrent samme brennvideområde som R1s objektiv. Dette vil jo være en fantastisk normalzoom, men koster også en del.

Lenke til kommentar
Meget int. artikkel! Var det noe nytt om evt. etterfølger til R1?

6266565[/snapback]

 

Ikke annet enn det som står i artikkelen. Dvs at Sony ser en alpha-modell med live preview som et interessant alternativ. Hørte ingen spørsmål/kommentarer om R1, men det er vanskelig å se hvor et så stort kamera vil passe inn når de har lansert systemkameraer. Man kan jo se en alpha-modell med live preview som en erstatning for R1.

 

Interessant også at Zeiss-zoomen dekker omtrent samme brennvideområde som R1s objektiv. Dette vil jo være en fantastisk normalzoom, men koster også en del.

6266664[/snapback]

 

Takk for raskt svar! Jeg har en R1 som jeg er veldig fornøyd, og nå er den kansje allerede en dinosaur! :) Jaja, bare linsa er verdt prisen så...savner anti-shake funksjon.

 

Har en et par Minolta linser (fra mitt analoge 505si) så jeg snuser litt på muligheten på et Sony DSLR til neste sommer. Har hørt disse passer til mountet i nye alfa

 

Stig,

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...