Gå til innhold

Omtale av Hitman: Blood Money (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullstendig enig med anmelder, bortsett fra ett punkt: Det er helt konge at man har tilgang til masse "monstervåpen", for jeg vet at jeg selv i hvert fall kommer til å drepe alle i New Orleans` gater neste gang jeg er på det brettet.

 

Det er også morsomt å gå bananas om plan A går i vasken, og herje vilt helt til man dør, for så begynne på nytt i stealth mode.

Lenke til kommentar
"Han er tilbake, han er tøffere og han har enda ikke skaffet seg parykk."

 

Kan gamers journalister lære seg at det heter "ennå"?

6246440[/snapback]

Det er da fullstendig lov å skriver at "han har enda ikke".

 

Høres ut som et ganske bra spill, kan hende man prøver å skaffe demoen så man kan teste det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

utmerket omtale, dog er jeg uenig i kritiseringen av tilgangen til "monstervåpen".

spillet/yrket dreier seg om at man skal snike seg rundt og "opptre profesjonelt", dog etter en stund så føler jeg at det blir litt ensidig, da er det veldig morsomt å gå tilbake til noen av de første oppdragene for å gå amok med 2xsilverballs med lyddemper.

 

man belønnes for å være lydløs, dog gir man deg muligheten til å gå amok hvis man selv ønsker det, man taper mye penger på det og man får ikke akkurat et bra rykte. uansett er det fint at muligheten eksisterer.

Lenke til kommentar

Fin omtale, men som noe allerede har påpeket, dette spillet heter "Hitman" av en grunn, og det er at du skal være en hitman, ikke en "Soldier of Fortune" alla Mullins.

 

Har spillet litt av spillet og synes det er mye bedre enn Contracts var, og jeg får samme følelsen av Blood money som jeg fikk av det første og andre spillet i serien.

 

Det som også er morsomt med spillet er at det er flere måter i gjemme unna likene på, og måter å likvidere dem på og. Synes omtalen er nesten 100% fint skrevet, med unntak av "monstervåpen" delen, som jeg føler er mer lagt til for å tilfredstille "Rambo" gutta der ute, enn leiemorderne.

Lenke til kommentar
Det er da fullstendig lov å skriver at "han har enda ikke".

6246471[/snapback]

 

Nix. "ennå" er tidsadverb("Han har ikke kommet ennå"). "enda" er gradsadverb ("Siri er enda penere enn Kari"), og kan i tillegg brukes forsterkende ("Han banka sønnen enda en gang").

Lenke til kommentar
Herregud... Hvem bryr seg om hvordan han skriver?

6247216[/snapback]

 

Når man skriver en artikkel er det gankse viktig at man skriver korrekt norsk. Faktisk visste jeg ikke at man kunne bruke enda om tid :S det virker helt fjernt for meg.

 

Spillet er hvertfall bra, jeg likte demoen svært godt!

Lenke til kommentar

jeg tror nok dette funker vel så bra som spill i tilnærma samme sjanger. grunnen er at du trenger ikke reflekser fra helvete for å komme deg bak en fyr å dope han ned.

 

men har spillt en 6-7 oppdrag på pcen nå, og liker det godt, dog noe frustrende til tider, fordi jeg ikke alltid for til en ting.

 

ta brettet på alkoholiker fikse huset. prøvde en haug med ganger på å komme meg igjennom med silent assassin rating, men til slutt endte jeg opp med å skyte stort sett alle vaktene som ga meg problemer. uten at noen merka meg sef :p

Lenke til kommentar
Det er da fullstendig lov å skriver at "han har enda ikke".

6246471[/snapback]

Nix. "ennå" er tidsadverb("Han har ikke kommet ennå"). "enda" er gradsadverb ("Siri er enda penere enn Kari"), og kan i tillegg brukes forsterkende ("Han banka sønnen enda en gang").

6247172[/snapback]

Takk.

 

I følge ordboka kan også "enda" brukes som tidsadverb.

 

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

6247316[/snapback]

Den regelen må være ny. Nå ble jeg fryktelig skuffa.

Endret av Gønn
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...