Gå til innhold

Omtale av Red Orchestra: Ostfront 41-45 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint skrevet, men som de andre sier så har spillet vært ute lenge. Og samme gjelder meg, jeg har sett dette spillet gang på gang bli vist på Steam etter pålogging. Synes dere jeg skal dra frem bankortet å kjøpe dette via Steam? Det ser veldig bra ut og jeg tror det vil overaske meg mere enn det BF2 gjorde. Kan noen si meg hvordan det er? De krigsspillene som jeg vet er basert på online-spilling og som ligger på topp er: BF2, Call of Duty og Red Orchestra. Beste krigsspillet online? Det tror jeg.

Lenke til kommentar

Selv spiller jeg i klanen Frw.Ln under nicket IronTurd, og jeg må si at spillet passer utmerket til klanspill. Så for dere som søker enda mer samarbeid og taktikk på slagmarken bør oppsøke en klan.

 

Et godt sted å begynne er egentlig RO:Ladder (www.roladder.net) som er den mest aktive ladderen pr nå. RO:Ladder er ikke den mest proffe ladderen, men den er drevet av ildsjeler som har holdt på med RO siden mod-vesrjon 1.0 :)

Lenke til kommentar
(PS- 86% av alle tyskere som døde under krigen, ble drept av russerne)

6242252[/snapback]

Selvfølgelig. :cool:

 

Jeg kjøpte spillet i påsken. Jeg klarte dessverre ikke helt å sette meg inn i det. Det var litt komplisert. Jeg begynte dog på multiplayer med en gang, så jeg burde kanskje ha øvd litt i treningmoduset. Skal se om jeg ikke gir spillet et forsøk til til uka. :)

Det jeg likte best med spillet var forresten at russerne bannet. Veldig realistisk trekk, men kanskje ikke noe alle russiske mødre liker.

Lenke til kommentar

Når jeg spør cs spillere og bf spillere hvorfor de ikke har kjøpt UT sier de at de ikke liker så urealistiske spill. Da pleier jeg å trekke frem at det sikkert finnes flere hundretusen småmodder, og en god del total convertions som f.eks. RO. Mods er gratis ;)

Et herlig spill/mod hvis du liker realistiske spill, selv ble jeg litt lei da folk ble for gode for meg. Kikker liksom over en kant og blir skutt fra gud vet hvor..

Lenke til kommentar
Når jeg spør cs spillere og bf spillere hvorfor de ikke har kjøpt UT sier de at de ikke liker så urealistiske spill. Da pleier jeg å trekke frem at det sikkert finnes flere hundretusen småmodder, og en god del total convertions som f.eks. RO. Mods er gratis  ;)

Et herlig spill/mod hvis du liker realistiske spill, selv ble jeg litt lei da folk ble for gode for meg. Kikker liksom over en kant og blir skutt fra gud vet hvor..

6243225[/snapback]

Bare for å understreke dette med mod, kontra spill...

 

- Red Orchestra: Combined Arms er en mod. For å spille denne moden trenger man UT04.

- Red Orchestra: Ostfront 41-45 er et stand alone spill. Man trenger ikke kjøpe UT04 for å spille dette spillet.

Lenke til kommentar
Dere er seint ute med omtalen, Gamer. Skamme seg.

6241904[/snapback]

 

Spillet krever at du har tid og ork til å kunne sette deg inn i det.

 

Jeg for min del foretrekker et omtale som er vel skrevet og har testet alle aspekter med spillet, fremfor en forhasted omtale som bare kan si det som du ser ved første øyekast. Well done gamer.no...

 

On with the topic.

 

Hva skuer mitt øye, et inovaivt WW2 FPS spill som ikke fremstiller tyskere med en gang som "germans BAD!" og heller ikke fokuserer om en helt fra USA som knerter armeér med tyskere alene. Kjempe.

 

Men 1 ting, det er MP fokusert, og min satelitt linje gir meg ikke noe god grunnlag for MP spilling (ligger på 300 ping på norske servere). Men bra skrevet omtale, og meget fint å se at det faktisk er mulig å lage spill som viser 2 sider av slaget selv om det bare er i MP.

Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke så komplisert sålenge du skjønner at du ikke kan løpe og spraye som i CS. Man må ta seg tid til å plukke fienden forsiktig. Krigføring med tanks er også veldig bra gjennomført, faktisk det beste jeg har sett i ett spill. Ufattelig morsomt !

 

Men det er litt synd at miljøet er så lite, jeg sleit med å finne aktivitet noen plass selv på RO.no. Per idag så avtaler folk når de skal spille osv :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...