Gå til innhold

The Pirate Bay er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig sak dette, det bedrives piratkopiering og tjuveri for milliardar, og folk støttar opp om det offentlig som om det var nasjonaldagen.

 

Å ta knekken på TBP er lettare sagt enn gjort, spesielt lett er det ikkje når nettverket har personar som kan angripe nettsidene til den svenske regjering og muligheten for å setje opp nye serverer over heile verda.

Lenke til kommentar
Gottfrid Svartholm, som var en av de arresterte i razziaen mot The Pirate Bay, forteller at han ble nektet tilgang til advokat under avhørene. Svensk politi bekrefter dette, og sier at siden han ikke risikerer fengsel har han heller ikke rett til å få utpekt en forsvarer.
Det motsomme me det er at i sånne situasjoner er det ULOVLIG å utføre razzia i Sverige. :roll:
Lenke til kommentar
nederlang og faktisk..

6239274[/snapback]

 

Det er et ideelt sted å plassere serverne, fordi de har mye greiere lover rundt dette. Veldig mange torrenttrackere plasserer serverne sine i Nederland.

 

Hvordan taper man penger man aldri har hatt?

6239380[/snapback]

 

Da er vel du en av de som ikke vet hvorfor fildeling eksisterer. Det er ikke fordi piratene er gjerrige og vil ha alt gratis, det er for å overbevise film- og platebransjen om at prisene er for høye. Jeg kjenner mange storpirater, og ingen bruker mer penger på musikk og film enn dem. Desverre er det noen som tar ibruk fildelingsteknologien kun til leeching og uten å se den store sammenhengen.

Endret av Bruun
Lenke til kommentar
Merkelig sak dette, det bedrives piratkopiering og tjuveri for milliardar, (…)

6239305[/snapback]

 

Tjuveri er det strengt talt ikkje. Om du vil spreie frykt, usikkerheit og tvil så greit for meg, men du forblir då eit troll i mitt minne.

6239408[/snapback]

TBP deler for så vidt ikkje ut piratkopiert materiale, men dei som laster ned torrents frå TBP og laster ned filmar frå andre nettbrukarar verda over er så visst med på tjuveri.

Lenke til kommentar
Merkelig sak dette, det bedrives piratkopiering og tjuveri for milliardar, (…)

6239305[/snapback]

 

Tjuveri er det strengt talt ikkje. Om du vil spreie frykt, usikkerheit og tvil så greit for meg, men du forblir då eit troll i mitt minne.

6239408[/snapback]

TBP deler for så vidt ikkje ut piratkopiert materiale, men dei som laster ned torrents frå TBP og laster ned filmar frå andre nettbrukarar verda over er så visst med på tjuveri.

6239440[/snapback]

 

Det er ein stor forskjell mellom tjuveri og brudd på kopirettigheiter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...