Gå til innhold

TEST: Asus S6F


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som de sier, enten liker man den eller ikke.

 

Jeg synes den er flott, og med 10 timer batteritid ved forsiktig bruk, holder den hele veien hjem.

 

Hvis det virkelig følger med to batterier på 3 og 6 celler når man kjøper maskinen, bør det ikke være så vanskelig å planlegge så begge er ladet når man skal på tur, slik at man i praksis får ett 9 cellers batteri sår man trenger det, og ett 3 cellers når man heller vil spare vekt..

Lenke til kommentar

Mange tester av bærbare pc-er for tida :thumbup:

 

11.1" og 1366x768 høres ukomfortabelt ut. Blir ikke skriftstørrelsen svært liten med denne kombinasjonen?

 

Personlig synes jeg skriftstørrelsen er litt liten, men fremdeles helt grei å bruke, med 12.1" og 1280x800.

Lenke til kommentar
Denne var jo nesten super, 11" har jeg savnet, 12" blir gjerne litt store og utvalget bland 10" er jo minimalt. Bare synd den har vifte, det gjør den jo ganske uaktuell.

6234265[/snapback]

 

Jasså? Åffer det egentlig? (Er spent på det lure svaret ;) )

 

Det finnes da ikke fordømt mange laptoper uten vifte der ute. Jeg har bare hørt om X1.

Lenke til kommentar
Denne var jo nesten super, 11" har jeg savnet, 12" blir gjerne litt store og utvalget bland 10" er jo minimalt. Bare synd den har vifte, det gjør den jo ganske uaktuell.

6234265[/snapback]

 

Jasså? Åffer det egentlig? (Er spent på det lure svaret ;) )

 

Det finnes da ikke fordømt mange laptoper uten vifte der ute. Jeg har bare hørt om X1.

6235603[/snapback]

Åffer hva? At man ikke vil ha en liten bråkebøtte av en pc?

Finnes noen pc'er ut vifte og hvis folk velger de vil man etter hver kun kan lydløse pcer å velge mellom, f.eks p7120 som jeg har er vifteløs. Hvis man er stinn er også Q2010 et fint alternativ, og som sagt er x1 vifteløs.

 

Og skinnet(eller plasten?) var jo stilig det, ikke noe mål å ha helt lik som naboen!

Lenke til kommentar
Viss detter er ekte skinn, og flere produsenter kommer etter... skal vi se at dyrevennen gir lyd fra seg :p

6235642[/snapback]

 

Hvorfor det? Blir ikke bråk før de lager selskinn, bjørneskinn eller tigerskinn PCer)

Dyrevernere (Bortsett fra de blodhardcore typene) har stort sett aldri klaget på at man bruker skinn på kuer til slikt.

 

Jeg har ypperste skinn i bilen og setter pris på kua hver bidige dag :D

Lenke til kommentar

Finnes noen pc'er ut vifte og hvis folk velger de vil man etter hver kun kan lydløse pcer å velge mellom, f.eks p7120 som jeg har er vifteløs. Hvis man er stinn er også Q2010 et fint alternativ, og som sagt er x1 vifteløs.

 

 

Fet med skinn, og hadde den vært vifteløs hadde jeg kanskje avbestilt P7120 og gått for denne i stedet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...