Gå til innhold

TEST: Mushkin XP4000 og HP3200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av de overnevnte modulene viste tegn til bedring ved høyere spenning, faktisk få moduler som gjør dette pr. i dag(2 GB-sett), spesielt ikke de basert på Samsung UCCC eller Infeneon IC-er.

 

Er rundt 2.7-2.8V som er "the sweet spot" for de fleste slike sett. Vi tester dem på langt høyere spenninger, men følte at det ikke var noen hensikt å skrive dette. Skal huske a ta med en notis på det neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har vanligvis en nøytral holdning til hw.no's tester av varierende kvalitet, men å legge ut en test av to sett med så mye potensiale hvor dere stopper på 2,75 volt...

 

Flaut.

6228996[/snapback]

 

Du antar altså at Erik er en "noob" som ikke har testet med høyere VDimm?

Noen ganger kan det være lurt å la være å drive dr**slenging.. :whistle:

Lenke til kommentar
Ingen av de overnevnte modulene viste tegn til bedring ved høyere spenning, faktisk få moduler som gjør dette pr. i dag(2 GB-sett), spesielt ikke de basert på Samsung UCCC eller Infeneon IC-er.

 

Er rundt 2.7-2.8V som er "the sweet spot" for de fleste slike sett. Vi tester dem på langt høyere spenninger, men følte at det ikke var noen hensikt å skrive dette. Skal huske a ta med en notis på det neste gang.

6229272[/snapback]

 

Det hører med, men alle kan glemme seg. Beklager hvis jeg var litt krass.

Lenke til kommentar

men jeg vil da mene at det er viktig å påpeke at overklokkingsegenspapene varierer fra brikke til brikke (om det varierer veldig innen ram vet jeg ikke) dette kan jo ha påvirket resultatet her. (jeg nenker nå på at det i konklusjonen ble konkludert med dårlige overklokkings egenskaper.)

 

eller tar jeg feil her nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...