Gå til innhold

Kulturo: John McLane på nye eventyr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har stor tro på Wiseman. Skal ikke se bort i fra at denne siste installasjonen kommer til å bli en av de bedre i Die Hard-serien.

Lenke til kommentar
Jeg har stor tro på Wiseman. Skal ikke se bort i fra at denne siste installasjonen kommer til å bli en av de bedre i Die Hard-serien.

6228632[/snapback]

Tviler den kommer til å overgå de tre første filmene som i mine øyne definerer action-sjangeren. Die Hard II er kanskje verdens beste "rene" actionfilm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Datoen for filmen er satt til 29 juni neste år og vil premiere samme dag som Pixars neste film Ratatouille og en uke før Transformers og to uker før neste Harry Potter film. Det blir en tøff konkuranse i en tøff periode (måneden før har som mange vet Shrek III, POTC III og Spider-Man III premiere). Justin Long og Maggie Q er også på rollelisten.

 

I denne filmen er det vist en techno-nerd som klarer å få Bruce på nakken.

 

Norsk premieredato er ikke kjent enda, men både juli og august er temmelig fylt opp av storfilmer (Shrek III, Harry Potter, Transformers, Simpsons, Ratatouille, The Bourne Ultimatum, I Now Pronounce You Chuck and Larry, Evan Almighty og Oceans 13), så det kan fort bli at september er måneden for filmen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...