Gå til innhold

Nyhet: Amobil i ny innpakning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette ser veldig bra ut, men "ris og ros" linken linker bare tilbake til http://www.amobil.no/# ;)

 

Men liker designet veldig bra,

tror jeg åpnet amobil på likt som deignet ble lakt ut først, for jeg fikk alt i en kollone, og de så fælt ut, trodde først at det var designet, men så 5 minuter etterpå at det så veldig bra ut, synes det ble bedre.

 

Bra jobba Amobil.no (og resten av Hardware nettverket;)

Lenke til kommentar

Det nye desiget ser helt ok ut. Er det bevisst at dere har fjerna høyrekolonnen? Jeg synes det ga bedre oversiktig og at det var mer praktisk å finne fram til de nyeste nyhtene med den. Dere skriver jo om høyrekolonnen i artikkelen, men den er altså ikke der...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Derfor jeg følte siden var "naken". Så den i IE nå, ser skuffende nok bedre ut der. Siden er jo i xhtml og css så skjønner ikke helt hvorfor, men så kan jeg like mye webdesign som en hund kan matte. :)

 

[edit] Nei, alt er ikke på plass, bare i IE. :thumbdown:

 

[edit2] Glem det, i orden nå... :p

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Hmmm.. jeg sjekket nettopp i IE, der fungerte det dårlig hos meg. (IE 6) Der var hele høyrekolonnen mildt sagt rar, og mesteparten lå under venstre kolonnen. I Opera (8.54) ser det hos meg bra ut!

 

Men jeg prøvde sammenlikningsboksen i begge browsere, og den vil ikke fungere i noen av dem...?

Lenke til kommentar
Men jeg prøvde sammenlikningsboksen i begge browsere, og den vil ikke fungere i noen av dem...?

6210509[/snapback]

Ser ut som de fortsatt jobber med siden for ting flyttes fortsatt rundt på siden. Ser også flere linker mangler (temaboksen om SymbianOS er tom osv). Det ser vel bra ut om noen dager. :)

 

[edit] Tok noen PS av ting når dere allikevel jobber med siden. Det siste (reply-greia) har vært slik siden det nye designet kom for lenge siden (HW 2.0?). Er det bare at siden blir rar på en 15" eller har alle dette?

 

[edit2] Tidy (plugin i Firefox) forteller forresten om i hvert fall 100 feil i koden. :p

post-87823-1149013514_thumb.png

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Sigmund_Freud <---Ser også dine feil. Et spørsmål. I det bildet dere bruker på: Skal du ha ny telefon?, står det en dame og viser frem en mobil. Hvilken modell er dette. Synets den ligner veldig på z530i fra Sony Ericsson :)

6211295[/snapback]

 

Jeg tror nok du tar feil. Det bildet er brukt lenger enn som så (hvis jeg husker riktig). Ville tro det er en Sony Ericsson Z600.

Lenke til kommentar

I Firefox 1.5.0.3 ser den ikkje bra. Berre ei kolonne i midten og høgre-kolonna er ikkje vakker med dårlige ikoner (bomma litt med transparenten?). Då eg opna den i IE 7 var de heile mykje betre med tanke på kolonner, men høgre kolonnar var heilt på tur. Ingenting som låg slik som det skulle... ? Kan ta SS om de ikkje har oppdaga problema sjølv. For øvrig bruker eg 1024x768 oppløysing på skjermen.

Endret av rec0n
Lenke til kommentar
I Firefox 1.5.0.3 ser den ikkje bra. Berre ei kolonne i midten og høgre-kolonna er ikkje vakker med dårlige ikoner (bomma litt med transparenten?). Då eg opna den i IE 7 var de heile mykje betre med tanke på kolonner, men høgre kolonnar var heilt på tur. Ingenting som låg slik som det skulle... ? Kan ta SS om de ikkje har oppdaga problema sjølv. For øvrig bruker eg 1024x768 oppløysing på skjermen.

6211849[/snapback]

 

Det funker helt fint for meg - selv med samme versjon av Firefox. Skjermen min er på 1280x800 bildepunkter da. Hvis det er av betydning.

 

Alt i alt ser den nye amobil.no til å fungere veldig fint!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...