Gå til innhold

Irrational med hemmelig prosjekt (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror også at det er maxpayne3.trodde først at det var swat5 forde at Irrational Games laget swat4,men så leste jeg at de ble kjøpt opp av take2 så det blir ikke swat5.spent på hvordan maxpayne3 blir uten remedy.max payne spillene er kjent for utrulig bra story og kjempe bra gameplay.la oss håpe at take2 ikke gir oss et dritt spill.

Lenke til kommentar
Kan også være Mafia 2.

Take 2 har retten på spillet, mens et annet firma lagde det for dem eller no sånn.

6212723[/snapback]

Det var Illusion Softworks som laget Mafia. Har du dokumentasjon på at det er Take 2 som eier rettighetene til franchisen, og ikke IS?

 

Angående Duke Nukem, så er dét fortsatt i utvikling hos 3D Realms.

Lenke til kommentar

Jeg setter en knapp på Starcon 4, med det beste fra tredjepersons adventure, FPS-sjangeren og simulatoraspektene fra feks. EVE og X-serien. Det er så orginalt at det får ICO og Shadow of The Colossus til å se ut som Space Invaders-kopier.

 

Det kommer til å sette helt nye standarder for grafikk, voiceacting og animasjon og har naturlig en historie som er skrevet av J. Michael Straczynski. Alle andre plotdrevne spill blir å regne som Tetris i sammenligning.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...