Gå til innhold

Tele2 har problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vore liten eller ingen innfo fra Tele2 på dette området. Var i kontakt med dei fleire ganger og virket ikkje som om dei hadde høyrt om problemet før. Fekk sågar beskjed om å legge ein papirbit mellom sim og telefon. Ikkje sikkert kundeservice hadde mykje kjenskap til EF81 men dei som har telefonen veit at det ikkje vil vere så lurt å stappe inn eit papir der.

 

Benq-siemens var meir åpne og sa det slik det var at dei "Les:"trudde det var Tele2 sine sim-kort og at dei jobba med saken.

Lenke til kommentar
Jeg skal øyeblikk kjøpe en Nokia 6280 med Tele2, kan jeg risikere da at jeg pakker den opp, setter sim kortet i, og at den ikke fungerer? Eller gjelder det kun Benq Siemens?

6204220[/snapback]

For øyeblikket gjelder det kun for Siemens'/B-S' 3G telefoner.

Lenke til kommentar

De (Tele2/BenQ Siemens) har holdt på med denne feilen en god stund nå uten å finne noe, noe som irriterer meg.

 

Mitt tips til deg: Kvitt deg med Tele2 så fort som mulig :] Det er ikke bare Benq Siemens som har problemer med Tele2, Samsung har også en hel del problemer med Tele2

Lenke til kommentar
De (Tele2/BenQ Siemens) har holdt på med denne feilen en god stund nå uten å finne noe, noe som irriterer meg.

 

Mitt tips til deg: Kvitt deg med Tele2 så fort som mulig :] Det er ikke bare Benq Siemens som har problemer med Tele2, Samsung har også en hel del problemer med Tele2

6213987[/snapback]

 

hvilken skla jeg bytte til ?

Lenke til kommentar
De (Tele2/BenQ Siemens) har holdt på med denne feilen en god stund nå uten å finne noe, noe som irriterer meg.

 

Mitt tips til deg: Kvitt deg med Tele2 så fort som mulig :] Det er ikke bare Benq Siemens som har problemer med Tele2, Samsung har også en hel del problemer med Tele2

6213987[/snapback]

 

hvilken skla jeg bytte til ?

6214100[/snapback]

 

Jeg holder meg til Telenor. Hva som passer deg best er opp til deg :)

Lenke til kommentar

Bare å holde seg unna Tele2. Hadde Tele2 for noen år tilbake. Aldri hatt så mye feil noen gang. Det begynte med at de sendte meg ca 5-6 simkort, så ble jeg bedriftskunde, de åpna feil simkort så jeg ikke fikk ringt, de etterfakturerte meg med et beløp på rundt 6500 kr for de hadde gjort noen feil. Sånn fortsetter det...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...