Gå til innhold

OsloLAN 2002


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg var der og ville bare si at denne artikkeln stemte bra med hva som fakstisk sjedde der. Spesiellt det der med cs idiotene som whina hele tiden. Jeg fikk nesten ikke watta opp noe som helst :sad:

Litt skuffa er jeg i og med at casemodden min ikke var på sia der da.

Lenke til kommentar

sete no på et lokalt LAN her..

rett bak meg durer 4500w med musikk.. so lenge det står på bare en sang går det fint.. =)

det eg hater er når ALLE skal såele kvar sin sang.. :razz:

dessuten er det greitt at det er stilt fra f eks 2-8 eller.no

P.S var det å anbelafe d å ta seg en tur eller angra du etterpå?

 

-Kim-

Lenke til kommentar

Heeeey hvorfor tok du ikke bilde av min casemod?

bzzzz

den var jo best :razz:

Oslolan var greit det. Minuset er at gamere er gamere. Og da blir det litt ensporet

Jeg håpte på noen morsomme compoer men det var visst bare meg som ville delta :smile:

Blir bedre til neste år

Lenke til kommentar

Vær snill å ikke bruke ordet cs-nerd

De er gamere.

De er ikke verdige tittelen nerd. :wink:

-------------------------------------

Og et godt eksempel på grineunger var de som fikk crewet til å flytte gutta med lyd (lillebror og paz tror jeg) til andre enden av salen, fordi de lagde "for mye lyd."

>:(

Lenke til kommentar

det er verre når 300 spiller forskjellige lyder med små høytalere men tilsammen blir det bare en suppe...helt jevlig og høre på.

så endelig begynner en av de med 3 meter høye høytalere og spille noe, the bumpi song, rosa helikopter jeg gir **** alt er bedre en millioner av forskjellige lyder...men gjenom hele lanet spiller de en mp3 i ca 10 sek før de skrur lyden helt ned...jevli irriterende jeg ville høre hele greia*!!!!

 

jeg har aldri vært på tg, men jeg lurer på en ting dere som var på oslolan la vel merke til den bittelille plassen du skulle likssom ha skjerm,tastis og mus ? bordet var jo smalt og så den andre siden sine skjermer og ledninger stakk jo ut overalt. er det så lite plasss på tg også`? sef det var ikke fullt på oslolan så jeg brukte 2 plasser nesten

Lenke til kommentar

OsloLAN er jo gamerlan til tusen, så her har vel gamerne sin rett. Men jeg var ikke der(for jeg var på tilt), og ganske glad for det:P

 

btw: Tilt har litt mere fokus på demo-scenen og underholdning så for de som er interresert, ta dere en tur neste gang. Og den 1Gbit linjen var ikke å fornekte heller, likevel om vi aldri klarte å dra opp noe mer enn 500Mbit(med 6ms mot oslo).

 

(og til dere gamere, det var veldig mange av dem der og, Ironside og sX var bl.a der.)

 

-gl hf

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg ikke synes OsloLAN er det beste jeg har vært på. Det var utrolig kaldt der ( faktisk rundt 18 grader ) som jeg ble syk av... :razz:

 

Har vært borta fra skolen hele uka. Det at internetten var bra er det ingenting å si på. Den var ypperlig ( bortsett fra at det vra umulig å spille CS på internet ) pingen var konstant over 100; UMULIG. Så vi måtte holde oss til LAN servere. Jeg må si at jeg synes TG02 var bedre, selv om dem hadde ustabilt nettverk. Fordi at der hadde dem det mer artig og det foregikk mer på scene o.s.v.

 

Crewet på OsloLAN var jo latterlige når det gjaldt informering til oss... Vi visste jo absoulutt INGENTING! De sa ikke en d**** . Mer info hadde vært greit. Og for guds skyld, sett opp temperaturen til neste år... JEg måtte jo sitte der med jakke! Nesten alle jeg var sammen med på lanet ( 8 ) ble syke! latterlig. En annen ting var jo at dem hadde et røykerom der som de ikke hadde plassert askebeger i! Så alle bare kastet sneiper på bakken. Det var jo koselig! :sad:

 

Det eneste som var positivt var nettverket, beliggenhet slik at vi kunne kjøpe mat o.s.v. i butikkkne.

Det var det jeg ville si om OsloLAN. jeg håper de forbedrer seg til neste år.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-08 16:09, skrev M`kululu:

kjeften drbass!!!!

jeg har full forståelse for cs folka!!!!!!

hva slags høyttalere har du?? hvis du er den jeg tror så hater jeg deg...



 

Dette er enda en genialt eksempel på en såkalt "fjortiss" eller "cs fr34k".

 

Legg merke til antallet !!!!, det er jo status innenfor hannes miljø.

 

 

En ting må jeg spørre om, HVA **** snakker du om? Har hørt så forbanna mye tull om at CS er så realistisk og alt det tullet der. Hva **** gjør du da hvis masse biler begynner å tute og hoye, i virkeligheten? Sprenger alle bilene så de holder kjeft?

 

Musikken som du klager på er jo et fenomen som kan forekomme i feltet, at det er HELT stille i et gisseldrama er svært utenkelig.

 

Har også merket at CS folk har SVÆRT lav IQ, de tenker jo ganske kjapt i spillet, hamrer løs på tastaturet og musen når de blir skutt og ikke ser det. men det er jo Musa og Keyboardet som har skylda, ikke dem.

 

 

Så har vi dem som sier "AWP ****!", husker godt i min tid når jeg spilte CS (stoppet når 1.0 kom ut, det er jeg glad for) at jeg mislikte dem sterkt. Men det er jo slikt i virkeligheten, det finnes jo snipere i politistyrkene. Så hva så om de tar dere på det samme stedet hver gang? Vel, da sier jeg en ting, TENK taktisk.... Gjør det uventede....

 

 

 

Nok offtopic, oslolanet virket ganske daft ja, kaldt også... men 1300stk er jo tross alt 1300stk... det er litt bedre en slike lokale lan med max 200stk som kommer, og 70% spiller CS, og du må leite etter folk for å spille alternative spill som Quake og RTCW ol.

 

 

Take me!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...