Gå til innhold

Stort betaslipp fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg var før programmer.no med denne nyheten :p (min tråd). Men det ser veldig, veldig bra ut! Nå har Microsoft virkelig tatt i!

 

Så Vista Beta 2 slippes ut for offentigheten om noen uker? :dribble:
Om jeg ikke husker feil skal den slippes 24/25 mai (eller var det senere? :hmm: ) Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Fikk nettopp en mail fra MS Norge med følgende beskjed::

Windows Vista Beta 2 ble i dag godkjent for release og vi jobber nå for å gjøre denne tilgjengelig via download snarest mulig. Du vil få beskjed via mail når Windows Vista Beta 2 er tilgjengelig.

 

Så da tipper jeg den er klar i løpet av dagen eller morgendagen.

Lenke til kommentar
Windows Vista Beta 2 skal bli tilgjengelig for alle som ønsker å prøve ut neste Windows-versjon, men den slippes først om noen få uker. Den skal være tilgjengelig på engelsk, fransk, tysk, spansk og japansk i en såkalt "Customer Preview Program"-versjon. Den er tilgjengelig for utvalgte betatestere og MSDN-abonnenter allerede fra i dag.

Gleder meg til å teste ut denne. (Jeg fikk ikke mail selv om jeg er registrert i MSDN) Klarte ikke å finne den på egenhånd heller.

 

Er det riktig at ISO'en til beta 1 inneholdt både 32bit og 64bit-versjonen av Vista, mens beta 2 har delt dette opp i 2 ISO'er: en med 32bit og en med 64bit?

Lenke til kommentar
Windows Vista Beta 2 skal bli tilgjengelig for alle som ønsker å prøve ut neste Windows-versjon, men den slippes først om noen få uker. Den skal være tilgjengelig på engelsk, fransk, tysk, spansk og japansk i en såkalt "Customer Preview Program"-versjon. Den er tilgjengelig for utvalgte betatestere og MSDN-abonnenter allerede fra i dag.

Gleder meg til å teste ut denne. (Jeg fikk ikke mail selv om jeg er registrert i MSDN) Klarte ikke å finne den på egenhånd heller.

 

Er det riktig at ISO'en til beta 1 inneholdt både 32bit og 64bit-versjonen av Vista, mens beta 2 har delt dette opp i 2 ISO'er: en med 32bit og en med 64bit?

6168265[/snapback]

 

Nei, det var 2 ISO'er da og. Iallefall den jeg hadde.

Lenke til kommentar

Vista beta 2 er tilgjengelig for oss i betaprogrammet, så den kommer nok ut ut for alle ganske snart. Det er to ISO-filer i denne releasen som Simen1 sier, en for 32bit og en for 64bit. De er på 3 og 4GiB, så du slipper unna med single layer DVD'er. Noe annet ville jo vært idiotisk av dem.

 

Har forresten ikke fått mailen om hvor jeg skal laste ned Office betaen fra det offentlige programmet, noen som har url'en der man laster den ned? Fikk bare registrert lisensen hos dem.

 

Edit: i de første buildene hadde de både Longhorn klient og server, men det endret de på da de bytta navnet til Vista.

Endret av Wraith
Lenke til kommentar
deleder  Postet i dag, 14:38

  Hm, *laste ned* Får kanskje prøve dette på laptoppen, 1,73 ghz intel centrino. Problemet er at jeg ikke har fiksa 1gb ram, da er det vel bare å glemme :'(

 

Får prøve på den stasjonære. *570kbs*

 

Jeg har lagt inn Office 2007 beta2 nå. Maskinen er en pentium m 1,6 ghz med 512mb. Det ser ut til å fungere ypperlig.

 

Vista derimot kan by på problemer :hmm:

Lenke til kommentar
Windows Vista gjør meg kvalm, designet er jo helt grusomt!

6169202[/snapback]

Akkurat det var det mange som sa om XP også:) Folk lovet på heder og ære at de ville bruke xp slik at det så ut som det var win 2000.

 

Men de fleste bruker nogenlunde standardinnstillinger i dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...