Gå til innhold

Nyhet: Vanntett Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan brukast på opptil 1 meters djupn?

 

Eg må seie eg ikkje forstår kvifor 2 eller 3 meter skulle vere umogeleg. Det verkar rimeleg for meg at det er ganske like forhold på ein, to og tre meters vassdjupn.

6160596[/snapback]

Merker at jeg mangler ganske elementære kunnskaper her, men var det ikke slikt at trykket blir tidoblet for hver meter du synker i vannet?

Lenke til kommentar
Burde jo være rimelig god butikk å selge slike i europa også - Nokia forblir jo håndtverker tlf uten konkuranse. Sågodt som alle som jobber "ute" har jo fått en slik de siste årene.

6160499[/snapback]

 

Hadde nok seriøst vuderte denne om den hadde vært i europa version. Som deg skjønner jeg ikke hvorfor de ikke også satser på europa (når de alt har telefonene tilgjengelige andre steder)

Lenke til kommentar

Endelig en telefon som trolig holder det man forventer av en telefon som er ment for litt røffe forhold. (Tidligere "røffe" telefoner har jo så vidt tålt normal bruk)

 

Får håpe produsentene følger opp med mobiler "for normalt bruk" som faktisk tåler normalt bruk også. (het pust på en kald vinterdag, en enkelt regndråpe en gang i blandt osv)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...