Gå til innhold

Nyhet: Helt nytt design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså slik det ser ut for meg da, ser det ut i fra illustrasjonen ut som de har plassert noe slags media-knapper bak skjermen! Media-knapper burde være på fremsiden! Skjønner ikke hva som gjør dette designet så genialt, det fører jo bare at brukeren må gjøre flere bevegelser for å komme fram til knapper som like gjerne kunne vært plassert mer tradisjonelt.

 

Nå så jeg en gang til på bildet, og fikk en åpenbaring: Telefonen skal selvfølgelig holdes vertikalt når skjermen er oppe, men når du drar skjermen ned snur du telefonen horisontalt! Da gir det mer mening! Bruk den til spill, se på tv, gi den et fullverdig qwerty-tastatur etc. Oki, skjønte ikke at den burde holdes horisontalt med det første.. :p

Lenke til kommentar

Har liten tro på at de klare å lage en modell med dette designet uten at det blir et helvete å bruke. Tviler på at denne skinneløsningen vil lønne seg i lengden, med slitasje og det. På en slik telefon vil man jo være nødt til å ha kvalitet, og det kan fort bli dyrt. Og hvem gidder å betale mye penger for noe så klumpete og stygt?

Lenke til kommentar

Bra at de eksperimenterer med slikt. Er alltid for nyvinninger, men bare om det gjør brukervennligheten bedre. Et slikt system Samsung lager her er for å utvide bruksområdene til mobilen, og det er bra.

 

Synes produsentene bør lytte mer til design som oss fans lager og. Det var i hvert fall et konsept jeg virkelig likte som kom frem i en uoffisiell SE-design konkurranse i fjor.

 

edit: Nå får Motorola svare og lage en razr ut av samsungs konsept ;)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...