Gå til innhold

Omtale av SpellForce 2: Shadow Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Play.com har den til 200kr  :)

6139865[/snapback]

 

 

Ikke på lager.Men steike så billig.

 

Ser at JoWood har laget dette spillet, navnet høres veldig kjent ut...det er ikke tilfeldigvis noen av folka bak Gothic spilla? (Eller var det pirahna Bytes ?)

 

Det som er litt morsomt at jeg vanligvis vet hvilke spill jeg skal spille, som med oblivion som jeg venta på i 2 år. Men av og til, kommer det PLUTSELIG et spill som muligens gir meg like mye glede som det jeg vent på i laaang tid :D Sånn var det med gothic forresten, som i mine øyne er et av de beste spilleopllevelsene jeg har hatt.

 

Tipper dette spillet her er helt konge, utifra hva jeg har sett så langt.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Vel i september kommer gothic 3 :)

 

Og det er jowood ja! Et lite tysk selskap som lager konge spill.

er review av spillet på gamespot.com også nå, er sjelden de gutta gir bra score til tysk lagde spill, men fikk ikke så verst karakter gitt.

 

Fikk 8.2= Great.

 

 

http://www.gamespot.com/pc/rpg/spellforcei...ion/review.html

6147327[/snapback]

 

 

har fått spillet nå. Hakke begynnt å spille helt pga eksamenlesing, men det ser utrolig bra ut. Interface og våpenstats minner meg om wow faktisk.

 

Ser ut som en liten perle har kommet ut , i all sin stillhet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gleder meg men pga skole har jeg ikke turt å begynne enda. Noen som vet hvor man kan få kjøpt de gamle spillene for en billig penge? Gjerne platinum (med alle utvidelsene).

 

Har spilt det første ganske mye og likte det veldig godt. Det er kult at noen spill faktisk prøver på noe annet enn nextgen, bare via grafikk. Fint med noen litt "nye" spillideer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...