Gå til innhold

Enklere opplasting til Google Video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg er imponert over Googles videotjeneste, man finner jo utrolig mye der.

 

Vel å merke ligger det sinnsykt mye der jeg ikke fatter at folk gidder å legge ut, som f.eks. dette drøyt 7 minutter lange opptaket av en vanlig huskatt som driver med hverdagslige og heller lite spektakulære ting, men det ligger en del bra der også. Man finner ofte det man er ute etter ved å søke litt, f.eks. hvis man vil se en spesifikk presentasjon fra E3-messen eller liknende.

 

Hehe, tenk at en eller annen Google-ansatt trolig har måttet sitte og glane gjennom både dette og mange andre überhverdagslige klipp for å godkjenne dem. Han kan vel ikke spole/skippe seg gjennom dem heller, dersom han skal være sikker på at klippene ikke inneholder noe som bryter mot retningslinjene. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...