Gå til innhold

Skyve-Walkman fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du glemmer jo balletaket denne telefonen har på W900i, et på hver pungstein: Størrelse og pris.

6131392[/snapback]

Ja, det er klart. Det er en fordel det, men jeg savner at de virkelig "tar i" litt. De har konkurrenter med 8 gb harddisk, optisk zoom, wlan i hopetall osv.. Synes SE bare går den sikre veien via massene, og det er kjedelig.

 

De har en modell som stort sett har alt, P990i, og den har vi ventet fint lenge på.

Lenke til kommentar
Du glemmer jo balletaket denne telefonen har på W900i, et på hver pungstein: Størrelse og pris.

6131392[/snapback]

Ja, det er klart. Det er en fordel det, men jeg savner at de virkelig "tar i" litt. De har konkurrenter med 8 gb harddisk, optisk zoom, wlan i hopetall osv.. Synes SE bare går den sikre veien via massene, og det er kjedelig.

 

De har en modell som stort sett har alt, P990i, og den har vi ventet fint lenge på.

6131951[/snapback]

 

Er ikke ofte vi er enige arehei, men denne gangen er vi helt på linje.

:)

SE har utvidet portefolioen sin iår, og med UIQ kommer den til å bli ytterligre utvidet, på tide!

;)

SE går fra å "putte alt i en mobil" til å dele det opp i segmenter som Nokia lenge har gjort, det ser man tydelig med disse nylanserte mobilene her.

 

Designet er ganske vellykket syns jeg, men mht det du etterlyser arehei, noe high end, så tror jeg vi kan komme til å se noe senere iår (cybershot bl.a.)

:)

Lenke til kommentar
SE går fra å "putte alt i en mobil" til å dele det opp i segmenter som Nokia lenge har gjort, det ser man tydelig med disse nylanserte mobilene her.

6132147[/snapback]

Det er ikke alle som liker P990i og N80, og for disse er denne oppdeling hyggelig. Også hyggelig at SE gir flere og flere quadband og EDGE fremfor 3G. :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...