Gå til innhold

Her er Windows Media Player 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ser jo faktisk veldig lovende ut og etter min mening (etter å ha sett på skjermbildene) virker det som den er bedre enn iTunes. Likte spesielt godt delen hvor man kan gruppere låtene etter album samtidig som man kan se alle albumene.

 

Men når den kommer ut må jeg vel skjekke om den er like bra som den ser ut til å være. I så fall er det stor sansynlighet for at jeg bytter fra iTunes som har en elendig video funsjonalitet. Vis iTunes skal holde seg konkuransedyktige må de gjøre noe med dette. Og det raskt.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke prøve betaen? Så slepper du å vente :p

6121387[/snapback]

Jeg gleder meg jo ikke akkurat så mye, så det gjor ikke noe om jeg må vente i lengre tid.

Betaer er dessuten utstabile så vis det ikke er noen funsjoner som jeg trenger veldig i den nye utgaven pleier jeg å vente til den final release kommer ute.

Lenke til kommentar

Flere som reagerer på at programmer.no har en fil som heter: Babylon 5 - S04E06 - Into The Fire [DVDrip XviD-...

 

:p

 

EDIT: Her er et bilde fra min... her kan dere se hvordan det kan se ut med bilde av coveret og slikt. Ganske stilig egentlig... :)

 

EDIT 2: Dere skriver også at det er svært lite cover-informasjon det går ann å laste ned og det er jeg ikke enig i... Jeg hører på i fra Rammstein til Kaizers Orchestra og kun på den nye "Live at Vega" har jeg ikke funnet coveret... så over 90% av de albumene jeg har lagt til info og sortert har WMP hatt infoen på nettet.

post-42397-1147884481_thumb.jpg

Endret av datating
Lenke til kommentar
Beta ja, mente fullversjonen. Skulle jo komme i løped av kveldin og no er det natt.

6123467[/snapback]

Er vel heller i løpet av kvelden i USA?

 

WMP 11 har da virka greit nok av det jeg har brukt det til nå, kan ikke si at det er noen særlig revolusjon av hvordan jeg bruker media på pc'n min men :roll:

Lenke til kommentar

Hvordan lagrer WMP disse ratingene? Er det tagging eller database? Må innrømme at jeg personlig liker en litt mer fleksibel og feature-rik musikkavspiller ihvertfall. Støtter denen noe såpass viktig som native gapless playback av mp3 feks?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

WMP lager ingen vurderinger av musikken din. Det må du gjøre selv. Og ja, de henter vurderinger fra id3v-tag'en hvis det var det du mente. Gapless avspilling virker på en måte som er der. Jeg prøvde med et Manu Chao album, men det var ihvertfall nedfading/oppfading mellom sangene.

Lenke til kommentar
WMP lager ingen vurderinger av musikken din. Det må du gjøre selv. Og ja, de henter vurderinger fra id3v-tag'en hvis det var det du mente. Gapless avspilling virker på en måte som er der. Jeg prøvde med et Manu Chao album, men det var ihvertfall nedfading/oppfading mellom sangene.

6124817[/snapback]

 

Liten skrivefeil av meg der, skulle stå "lagrer", altså, om du endrer ratingen, hvordan blir det lagret?

 

Ellers er ikke crossfading det samme som gapless playback, det er bare en billig måte å prøve å minske effekten av at tydelig hakk.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...