Gå til innhold

Gearbox spillmatiserer Heat (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper virklig de tar en liten sjanse nå og ikke følger vanlige fps/tps oppskrift.

 

jeg tenkte på hvordan et spill av Heat ville være for lenge siden, det blir på en måte. der man hadde 2 Campanier, 1 som skurk og 1 som politi.

 

som skurk skulle man naturlig nok planlegge og utføre 1 stort haist, og flere mindre, ting skulle gå til helvete og man blir jaget av politiet.

 

som politi skulle man jo jake skurkene..

 

gameplayet skulle være litt anderledes enn FPS spill der man har horder av finder å skyte ned, her skulle det kanskje bare være noen få badguys pr. brett og det kunne godt være en god del skyting uten at noen blir truffet. hvordan det skulle bli gjort har jeg ikke peil på, var bare en ide.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Heat, som er en knallbra film, og Gearbox er jo uten tvil flinke utviklere... Men likevel. Jeg kan ikke se for meg at Heat har noen spillbar handling.

 

Spillet kommer ikke til å følge filmen direkte, men vil i stedet foregå før eller etter handlingen i filmen

 

Dette må være den eneste utveien. Riddick ble jo utrolig bra på denne måten (at handlingen foregikk utenfor filmen), men uansett kan jeg ikke se hva som kan legges til Heat for at det skal bli bra. For at Heat skal bli et bra spill, må det jo bli noe totalt annet enn hva filmen noen gang var. Det vil bli et actionspill hvor hele greia handler om å utføre ran etter ran etter ran (f.eks.), og da blir det jo slik at navnet "Heat" vil bli det eneste spillet har i felleskap med filmen, og dermed blir det hele egentlig bare et dumt salgsgimmick, desverre.

 

Velvel, vi får vel se. Kanskje det blir knallbra allikevel. Det BØR bli bra egentlig, for filmen fortjener det. Absolutt.

 

EDIT: Undertaker, hva er det du prater om? GoW er jo et utrolig voldelig spill, hvor det skytes og drepes minst like mye som i alle andre FPS, og kroppsdeler og blod tyter ut overalt. At man kan skyte uten å treffe (om man så vil), definerer jo ikke akkurat at dette er et ikke-voldelig spill.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Vel, da kan jeg nesten garantere deg allerede at du vil bli skuffet. Jeg tror nok det er akkurat skyting og action vi vil komme til å få i dette spillet. Kan hende jeg undervurderer Gearbox da. Kanskje de klekker en virkelig god, innovativ plan som fungerer utmerket eller noe sånn.

 

Men slik det ser ut i dag, er det vel egentlig mer sannsynlig at vi får det første alternativet servert, desverre. :hm:

Lenke til kommentar

Tviler Gearbox gjør denne tittelen verdig men vet aldri. Eight Days til PS3 har den type gameplayen jeg ønsker å se i dette spillet. Vanlig FPS stil funker dårlig. Må være i tredjeperson så man faktisk kan se kule figuren man spiller og at animasjonene blir dødsbra.

Lenke til kommentar

Jo, men det må mer til enn bare massevis av skting for at dette spillet skal bli bra. En historie minst like god som den i filmen må pønskes ut, og settes i verk. Det må være interaktivt, og valg man gjør under eventuelle planlegginger av heists eller slikt, må ha konsekvenser for senere gameplay.

 

Slik kan spillet bli knallbra. Likevel tror jeg vi har rett til å grue oss mer enn å glede oss til dette spillet. Desverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...