Gå til innhold

Gratis SkypeOut-tjeneste lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke hjemmetelefonen blir kastet bare på grunn av dette kommer, det er så mye bedre og lettere å ha en telefon enn å sette seg foran pcen hver gang en skal ringe noen.

6114188[/snapback]

Det finnes faktisk Skype-telefoner som er koblet trådløst til internett som du ringer med som vanlige telefoner :).

 

Men taper ikke Skype masse penger på det? Jeg mener, de må vel betale telefonselskapene noe?

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke hjemmetelefonen blir kastet bare på grunn av dette kommer, det er så mye bedre og lettere å ha en telefon enn å sette seg foran pcen hver gang en skal ringe noen.

6114188[/snapback]

Det finnes faktisk Skype-telefoner som er koblet trådløst til internett som du ringer med som vanlige telefoner :).

6114222[/snapback]

ooooh :o
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke hjemmetelefonen blir kastet bare på grunn av dette kommer, det er så mye bedre og lettere å ha en telefon enn å sette seg foran pcen hver gang en skal ringe noen.

6114188[/snapback]

Ja, da. Men det kommer sikkert til å komme Skype telefoner som du bare kan koble rett inn i modemet/ruteren.

La oss bare håpe at konkuranse tilsynet gjør noe med alle telefoniselskaper som prøver å blokkere for Skype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...