Gå til innhold

Google med flere nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Google viser potensiale, på lik linje med Microsoft i E3... Lover bra dette. Bruker det meste fra Google. Og dette er nok ikke et unntak!

Lenke til kommentar

Håper Co-co kan bidra til å gjøre det lettere for meg å finne den informasjonen jeg er ute etter.

Selv om Google gjør en utmerket jobb allerede.

 

Det sert ut som de utvikler mange nye tjenster med teknologi de har utviklet allerede og bruker kraften/funsjoner fra andre tjenester til å gjøre disse tjenestene enda bedre. Bare se på Google Trends. Der har de brukt Google News result til å gjøre det letter for folk å skjønne hvorfor statestikkene går opp og ned. Akkurat sånn som de har gjort i finance tjenesten sin.

Smart. Hvorfor tenker ikke Microsoft og andre selskaper på sånt?

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Google har ivertfall mange tjenester nå.

Dei har mange tenester ja, men er det nokon som bruker dei? For min del bruker eg (nesten) aldri nokon av dei. Eg tester dei som regel ut når dei blir lansert, men etter kort tid forsvinner dei i gløymeboka.

Lenke til kommentar
nge tenester ja, men er det nokon som bruker dei? For min del bruker eg (nesten) aldri nokon av dei. Eg tester dei som regel ut når dei blir lansert, men etter kort tid forsvinner dei i gløymeboka.

6089883[/snapback]

Gjør du?

Jeg bruker de hele tiden og de fleste er kjempe nyttige.

Jeg bruker til dagelig Gmail, Google Calendar, Google Homepage og Google Search history som jeg bruker til å finne igjen ting jeg har søkt etter, men ikke husker søkeordene jeg brukte.

 

I tillegg bruker jeg ofte Google Video, Music, News, Blogger, Earth, Maps, Calculator, Images, Sitemaps, I'm Feeling Lucky i Firefox, Analystics, Google Talk.

 

Desktop Search bruker jeg også mange dager daglig, men hittil har jeg foretrukket Windows Desktop Search (het MSN før), men vi får se om Googles versjon 4 kan by på så mye mer at jeg bytter.

 

Med andre ord. Google har gjort internett hverdagen min veldig mye enklere.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Anngående valg av Desktop Search program kan kanskje denne artikkelen vere av interesse: http://www.digi.no/php/art.php?id=298644

6091342[/snapback]

Jeg har testet ganske mange. Og etter mitt bruk syns jeg Microsoft sin var best siden man får opp filene enkelt og greit når man søker på dem på Start linjen og kan høyreklikke på dem derifra og velge "åpne målmappe", kopier, slett, egenskaper og alle de andre tingene man kan i Utforsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...