Gå til innhold

Neste generasjon er her nå (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GTA IV kommer også ekslusivt til X360. Tror den svei Sony

6081768[/snapback]

Ja haha, den tror jeg nok de kommer til å kjenne ganske hardt ja! [har ikke noe mot Sony]

 

Grattis med første post a... skulle gjerne gitt deg en fishystick men mista linken :roll:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
GTA IV kommer også ekslusivt til X360. Tror den svei Sony

 

kilde: http://www.g4tv.com/videos/index.html intervju med Peter Moore

6081768[/snapback]

 

 

Kommer det ikke til PC? Ikke etter hvert engang?

6081842[/snapback]

 

 

Jo forresten, det er IKKE eksklusivt til Xbox360, men Microsoft har skaffet en avtale hvor de får GTA samtidig som PS3 eller litt senere, kommer helt sikkert til PC ssenere

Lenke til kommentar
GTA IV kommer også ekslusivt til X360. Tror den svei Sony

 

kilde: http://www.g4tv.com/videos/index.html intervju med Peter Moore

6081768[/snapback]

 

 

Kommer det ikke til PC? Ikke etter hvert engang?

6081842[/snapback]

 

 

Jo forresten, det er IKKE eksklusivt til Xbox360, men Microsoft har skaffet en avtale hvor de får GTA samtidig som PS3 eller litt senere, kommer helt sikkert til PC ssenere

6081952[/snapback]

 

Jeg kan bare henvise til Peter Moore som sier "exclusively to the xbox 360" på lik linje med Gears of War og Halo 3.:hmm: Se intervjuet hans på g4tv.com. Det er bare derfor jeg var overrasket over uttalelsen hans, som ikke kan forståes på annen måte enn at GTA IV blir ekslusivt til x 360.

 

Eller han mener at x360 er den eneste maskinen hvor man kan spille GoW, Halo 3 og GTA IV. :roll:

Lenke til kommentar
Eller han mener at x360  er den eneste maskinen hvor man kan spille GoW, Halo 3 og GTA IV.  :roll:

6082019[/snapback]

 

Det er nettopp det han mener. GTA 4 kommer til PS3 likt som til Xbox360.

 

Edit: Hvor er det bekreftet at Gears of War kommer til PS3? (ikke en anklage).

Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar
Eller han mener at x360  er den eneste maskinen hvor man kan spille GoW, Halo 3 og GTA IV.  :roll:

6082019[/snapback]

 

Det er nettopp det han mener. GTA 4 kommer til PS3 likt som til Xbox360.

 

Edit: Hvor er det bekreftet at Gears of War kommer til PS3? (ikke en anklage).

6082095[/snapback]

Det selvfølgelig helt korrekt! kikka på filmsnutten igjen. Peter Moore kunne vært politiker :!:

Lenke til kommentar
Håper det kommer noe annet for FPS spill, klarer ikke FPS med den kontrolleren.

Hadde vært kult med mus og tastatur, eller lignende.

6081727[/snapback]

 

PC egner seg vel best til FPS, dvs har gjort hittil ihvertfall, det er jo i mine øyne ingen konsoll-FPSer som er skikkelig bra (ihvertfall ikke om man ser bort ifra direkte PC-ports).

 

Vi får se hvordan det blir med spill på xboxen, personlig synes jeg det er en relativt avgrenset gruppe spills om egener seg på konsoll (litt "enklere" spill, gjerne med mulitplayer, bilspill, fighting osv).

 

AtW

Lenke til kommentar

Microsoft har vel sagt at en av grunnene til at de ikke ønsker å lansere mus og tastatur for x360 er at dette ville ødelegge spillbalansen i multiplayerspill. Hvordan tror dere at Microsoft løser dette når de nå åpner for multiplayer mellom de forskjellige platformene? Lansere en x360mus :dribble:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...