Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihei!

 

Så virkelig bra ut dette her ;) Hun alvedama er ikke tilfeldigvis tatt fra WoW, er hu vel? (Spiller ikke selv, men siden du hadde spilt så mye, tippet jeg på at det var ei derfra : p )

Syns det var meget bra til å være første gang(?) du graverer! Klarte ikke så bra selv, nei :p

 

Lykke til videre, gleder meg til i morra^^

 

Øyvind

Lenke til kommentar
dooooh så klart... det glemte jeg jo... damn... jaja for seint å gjøre no med det nå... men nei, blir ikke så altfor mye lys... hovedsaklig leds som lyser opp det som er gravert, og 2 uv-katoder inni boksen...

6082721[/snapback]

Hva med å prøve å snu plexien da? eller kjøpe nå plexi å montere?

 

Men det ser uansett bedre ut fra innsiden ;)

Lenke til kommentar

veit, men jeg gadd ikke gjøre no med det... å kjøpe ny plexi og gravere på nytt er ihvertfall helt ute av bildet, hånda mi verker :p

 

så jeg tok bare å graverte på teksten på innsiden, og det ser forsåvidt ikke så ille ut nå :) Update kommer straks!

Lenke til kommentar

som det står i arbeidsloggen, så er det kun noen få mods pr idag som er planen. Om det kommer mer etter hvert, det tviler jeg ikke på, men sånn som økonomien og tiden min er, så har jeg ikke tid til mer enn de tingene som er nevnt i loggen enda. Dessuten så ville det å lakke et lian-li være total-blasfemi ovenfor min religion, lianliismen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...