Gå til innhold

Gaming Grade-serien utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil vel si att den er IDENTISK som mx518... Den har jo samme laser osv...

6075193[/snapback]

Mx518 er vel ingen lasermus?

Uansett, hvis g3 blir som den som er avbildet, ser det ut som om de har bestemt seg for å bruke mx510/518s løsning med to tommelknapper, i stedet for én som på G5/7. De har sikkert fått en del tilbakemeldinger på at de droppet to knapper, og personlig har jeg droppet innkjøp av G5/7 på grunn av dette.

EDIT: I ettertid har bildet som blir brukt i artikkelen blitt byttet ut med et mer korrekt.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Leser du den originale presse meldingen ser du bilder av dem.

6075335[/snapback]

Hei,

 

Pressemeldingen vi fikk tilsendt hadde ingen medfølgende bilder. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette! Bildene er oppdatert. Beklager for eventuelle misforståelser.

Lenke til kommentar

Jeg mener at G3 ikke likner på MX518 i det hele tatt!

 

MX518:

000000004034.jpg

 

G3:

11236.jpg

 

Ser ingen forskjell her jeg. Det ''fjellet'' i midten av MX518 er ikke på G3 og knappene er annerledes. Som i de første av Logitech sine opptiske mus. Hele formingen er annerledes.

 

Når den kommer i august, blir det vel til at jeg investerer i en slik! Fresht design og ikke minst 2000Dpi :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...