Gå til innhold

Designskjerm med litt ekstra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott å se at de har laget en stand som tillater en å senke skjermen helt ned til bordet. Skjønner ikke at det er så mange produsenter som ikke skjønner hvor viktig dette er for komfort og ergonomi. Webkamera integrert er jo også litt kjekt.

Lenke til kommentar

- Bra sortnivå! 300cd/m^2 / 800 = 0,375 cd/m^2.

- Lysintensiteten virker ikke for høy heller. 300 cd/m^2 går an å leve med uten å skru ned styrken.

- Oppløsningen virker ok

 

Brede rammer og høytalere gjør den nok uaktuell for å sette opp med to skjermer sammen. Pivot er nok også uaktuellt å bruke.

Lenke til kommentar
De kunne like gjerne kalt den PW191.!oneone!111!!1. De under 15 kan sikkert ikke vente med å legge de tykke og klamme pølsefingerene sine på denne. Tørk godt av brilleglassene og mys godt etter ---->"AZUZ"<-----

 

PS. Neste versjon kommer med lys.

6076196[/snapback]

Jøss hvor kom det fra..?

 

 

"Kåre"; i din såkalte penthouse på beste vest er det fint lite som passer inn da. Alt blir overskygget av lerretet :)

 

 

Jeg gjorde forresten en liten tabbe når det gjelder kamera i notebooks fra Asus. Den første modellen kom i 2004 og ikke 2005. Dette er nå rettet i artikkelen.

Lenke til kommentar
Webkamera integrert i skjermen er slettes ikke kult for de paranoide av oss :/

6079501[/snapback]

Det er vel strengt tatt ikke verre en webcam generelt? Vil man ikke ha det på så skrur man det av. Er man redd for at det fortsatt kan være på så napper man ut kabelen bak i skjermen (jeg regner med at det krever en egen USB-kabel).

 

Ellers er jeg todelt når det gjelder integrering av slike duppeditter. Det er kjekt å minimere antall enheter på skrivebordet. Jeg klarer fint å rote det til med papirer og annet tjafs uansett.. På den andre siden vil en egen enhet være enklere å bytte ut o benytte i andre sammenhenger - et integrert kamera låser deg til skjermen, som er hovedproduktet.

Lenke til kommentar
Store rammer er ikke det jeg forbinder med ekslusivitet nei :(

 

Syns den var stygg jeg :hm:

6087706[/snapback]

 

 

Store rammer fører til ett høyere fokus for skjermbildet og ikke omverden.

Lacie har jo laget noe sånt ramme opplegg i seg selv, som er meningen

å bruke for skjermer.

Jeg skulle gjerne hatt dritstore rammer rundt skjermen, type 20-30cm minst.

Med mindre jeg kunne hatt 40" crt skjerm ;)

Lenke til kommentar

Samma om det er ramme rundt da. Det er da vel ikke såå mange som kjører dualsceen?

 

Åssen veit dere at høytalerne er crap egentlig? Det er ikke sikkert det da, selv om alle andre skjermer med innebygde høytalerer hittil har hatt det... :p

Lenke til kommentar
Samma om det er ramme rundt da. Det er da vel ikke såå mange som kjører dualsceen?

 

Åssen veit dere at høytalerne er crap egentlig? Det er ikke sikkert det da, selv om alle andre skjermer med innebygde høytalerer hittil har hatt det... :p

6089053[/snapback]

 

Jeg vil tro flere folk har dual-screen (eller setter pris på en tynn ramme) enn folk som driver med mer eller min profesjonell bildebehandling.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg tror dere fullstendig feiler å se greia med å ha en stor ramme rundt skjermen.

 

Hvis dere kunne velge når dere skal spille ett spill f.eks å ha alt annet

enn skjermbildet svart, så ville dere vel velgt det?

Å bli unødvendig distrahert, om så bare 1%, i ett kritisk øyeblikk, spesielt i type fps spill, er jo ikke ønskelig. Eller hur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...