Gå til innhold

3007WFP oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Dell har endel å jobbe med over hele lina med baklys, har vel også vært endel som har medlt om at deres a01 har endel problemer med det, og 20w har hatt problemer med banding(?). I tillegg til laggen på 24-tommeren Dell har billige og fine skjermer, men det er ofte et eller annet problem med de virker det som...

 

AtW

Lenke til kommentar
Synes Dell har endel å jobbe med over hele lina med baklys, har vel også vært endel som har medlt om at deres a01 har endel  problemer med det, og 20w har hatt problemer med banding(?).

AtW

6068058[/snapback]

 

 

Banding ?

 

 

Edit: når jeg ser hva han ovenfor skriver, så håper jeg ikke de slutter med 2405, denne burde de heller selge til en redusert pris slik at folk med ikke så god råd kan kjøpe en real WS-skjerm.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Synes Dell har endel å jobbe med over hele lina med baklys, har vel også vært endel som har medlt om at deres a01 har endel  problemer med det, og 20w har hatt problemer med banding(?).

AtW

6068058[/snapback]

 

 

Banding ?

 

 

Edit: når jeg ser hva han ovenfor skriver, så håper jeg ikke de slutter med 2405, denne burde de heller selge til en redusert pris slik at folk med ikke så god råd kan kjøpe en real WS-skjerm.

6068077[/snapback]

 

http://www.engadget.com/2006/04/26/2007wfp...g-on-gradients/

 

AtW

Lenke til kommentar

Har inne en bestilling på denne skjermen, og ringte straks til DELL når jeg leste denne nyheten.

 

Hun på kundeservice viste ikke noe om denne nye revisjonen, og måtte høre med en annen som drev med "oppdatering av nye ting" eller hva hun kalte det. De viste ikke når den nye revisjonen kom på markedet, men det dreier seg om flere måneder.

 

Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå...

Lenke til kommentar
La nettopp merke til at Dell 2405 er vekke fra dell sine produktsider. Altås selger de ATM kun 20" og 30". Da er det ikke lenge til 2407 (hvis det var det den het) kommer i salg.

6068074[/snapback]

 

 

Edit: når jeg ser hva han ovenfor skriver, så  håper jeg ikke de slutter med 2405, denne burde de heller selge til en redusert pris slik at folk med ikke så god råd kan kjøpe en real WS-skjerm.

6068077[/snapback]

Jeg tror de kommer til å kutte ut 2405 helt når de lanserer 2407. Det at de har kuttet ut 2405 allerede tyder nok på at 2407 er like om hjørnet.

 

I tillegg har det gått hete rykter om at det skal dukke opp en mellomting: 27" 2707WFP.

 

ATW: Banding-problemet var jeg ikke klar over. Eksemplet ser ganske grellt ut.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror den vil passe fint inn i utvalget. Det vil nok gå ut over salget av 24" og 30", men totalt sett vil nok de tre modellene til sammen selge bedre enn de to gamle modellene til sammen. Jeg har tidligere kommet med spekulasjoner i om den vil ha 1920x1200 akkurat som 24", men er litt usikker. Sånn jeg ser det så er det flere ting som taler for det:

- Det trengs ingen oppskalering (med kvalitetstap) for filmer med 1080i/p.

- Den passer bedre enn 24" for de som vil bruke skjermen på litt avstand, blandt annet til å både jobbe på, spille med og se HD-filmer på.

- Det trengs ikke Dual Link DVI for å bruke full oppløsning.

 

NEC har også en 27" på vei. Jeg kan bare spekulere i at de vil bruke det samme panelet.

Lenke til kommentar
I tillegg har det gått hete rykter om at det skal dukke opp en mellomting: 27" 2707WFP.

 

Ville ikke d være litt dårlig sånn salgsmessig fra Dell sin side...den passer liksom ikke inn noe sted. Vil vel bare gå utover salget av 24" og 30"-eren?

6071534[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Hvorfor passer en 19-tommer bedre inn mellom 17 og 20 feks?, hva gjør at 27-tommeren passer dårligere inn enn andre skjermer?

 

AtW

Lenke til kommentar
Spørsmålet blir jo da om man ikke heller like godt skal gå for 30"tommeren..    Den har jo såpas mye høyere oppløsning mere til 3 ekstra tommer at den blir verdt det ;)    Eller?

6071916[/snapback]

 

Sprøs jo hva ting koster det, samme argumentet kan jo brukes uansett hvilken skjerm man kjøper (sålenge det ikke er det største panelet man kan få kjøpt)

 

AtW

Lenke til kommentar
Har inne en bestilling på denne skjermen, og ringte straks til DELL når jeg leste denne nyheten.

 

Hun på kundeservice viste ikke noe om denne nye revisjonen, og måtte høre med en annen som drev med "oppdatering av nye ting" eller hva hun kalte det. De viste ikke når den nye revisjonen kom på markedet, men det dreier seg om flere måneder.

 

Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå...

6068468[/snapback]

 

Jeg fikk min 3007WFP i mars og det er revisjon A01 (puh), så da er nok din det også.

Lenke til kommentar
egner dette seg til spill eller blir det for treigt? finnes det STORE skjermer som er gode og spille på? hadde vært fett med 30"  :D

6068282[/snapback]

 

Samsung 244T er en særdeles god skjerm til å spille på med tanke på responstid og farger (24"). Men som mange andre større skjermer som ikke er av typen S-IPS så sliter også denne med input lag. Dette er imidlertid bare et stort problem dersom du spiller mye FPS. Spiller du andre typer spill med mindre krav til lynrask nøyaktighet er skjermen perfekt til så godt som alle formål.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min 3007WFP i mars og det er revisjon A01 (puh), så da er nok din det også.

6072127[/snapback]

 

Godt å høre. Mulig Dell trodde jeg mente en større oppgradering da...

 

Vi får se... Veldig lang leveringstid på denne nå. Forventet levering er fortsatt 16/5, med bestillingstidpunkt 27/4...

 

EDIT: rettelse, ny feil følger:

Leveringstidpunkt ble i morgentimene i dag skjøvet tilbake til 29/5... 1-2 uker my ***!

Endret av WildEye
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...