Gå til innhold

Bilder av Nokia N83?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg skal oppfølgeren visstnok få en bedre skjerm enn N80, med skjermoppløsning på hele 352 x 416 punkter, som tilsvarer oppløsningen vi så i skjermen til N90.

Som vel og er oppløsningen i N80 :)

 

Ser morsomt ut det her. Bra kamera og mye minne, samt dedikerte musikktaster som ved dobbelslider gjør at det ikke går utover resten av telefonen.

 

Blir vel lenge til, men spennende. Likte ikke designet helt.

 

Føler Nokia taper på å gi ut så mange telefoner. N71 er ikke komt enda, men all info om N73 er ute. Folk venter jo istede for å kjøpe.

N71 og N73 er helt ulike telefoner. Konkurrerer om ulike kjøpere, ulike markeder osv..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Seriøøøst, jeg har veeeeldig lyst på den, men det tar jo så lang tid før den kommer!!

 

 

Jeg vurderer å kjøpe N80...

 

 

Er det noen innspill til dette?

6027527[/snapback]

 

jeg vurderer det samme! men siden det tar så lang tid før N83 kommer

OG har litt lite penger generelt :cry: , så vurderer jeg KANSKJE 6280 først også

bytte til N83 når den kommer?!?!

 

flere forslag?!?!

Lenke til kommentar
Forstår ikke helt hvorfor de lager den med harddisk... Er tyngre, mer energikrevende og tar mer plass enn falshminne. Dessuten er det jo mye større sjangse for mekaniske problemer om du skulle miste den i gulvet.

6027543[/snapback]

Tenkte det samme selv. Men Nokia har visst tydligvis fått sansen for å være kjerringa mot strømmen...

 

Menneh... Er det 3.5mm minijack jeg ser på sida der, eller?

Lenke til kommentar
Ser morsomt ut det her. Bra kamera og mye minne, samt dedikerte musikktaster som ved dobbelslider gjør at det ikke går utover resten av telefonen.

 

Blir vel lenge til, men spennende. Likte ikke designet helt.

 

Jeg er meget spent på hvordan den dobbelsliden vil funke. Meget spennende løsning. :)

Veldig pen telefon.

Lenke til kommentar

Hvis ryktene stemmer bør SE få opp farten, og det blir spennende å se hvordan denne telefonen vriker. Så mye avansert i en liten duppeditt, og alt skal fungere...

 

Syns 5 MP var svært mye. Forundrer meg ikke om det blir færre etter hvert. SE P990i startet på 3 MP... :)

Lenke til kommentar
Virket jo veldig "grei" funksjonsmessig den der, men likte ikke designet like godt som N80's.

6029880[/snapback]

Er du ironisk nå? De er jo prikk like... Bare tasteoppsettet som er forskjellig fra N80.

Og det synes jeg faktisk er bedre på N83 enn N80.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...