Gå til innhold

Omtale av Metroid Prime: Hunters (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei nok omtale. Sist jeg sjekket så er det Retro Studios som har utviklet spillet.

 

Fikk du ikke muligheten til å teste med tommelstrappen? At du har den strappen som følger med DS på tommelen og bruker den til å styre siktet. Det fungerte veldig bra på demoen, så jeg lurer på om dette er forandret i forhold til den.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Fikk du ikke muligheten til å teste med tommelstrappen? At du har den strappen som følger med DS på tommelen og bruker den til å styre siktet. Det fungerte veldig bra på demoen, så jeg lurer på om dette er forandret i forhold til den.

6028844[/snapback]

Etter hva jeg kan se, er ikke kontrollsystemet endret i det hele tatt fra demoen.
8.........nei det er alt for lite 9/10 er vel mere riktig!!
Nei, 8 er nok helt riktig. ;)
Lenke til kommentar

Men det står ikke i denne anmelelsen at det er mulig å prate men hjelp av mic'en. For det er nemelig mulig hvis du har registrert den personens "friendcode" Dette burde da trekke opp.?? :hmm:

Men dette hviste dere vel alerede!! :)

 

Ikke for å klage altså.............(vel selfølgelig var det det......)

Endret av Miyamoto
Lenke til kommentar

Beklager hvis du tok det ille opp, det var ment som en spøk. :)

Selvfølgelig blir omtaler alltid subjektive, men det gjelder å bruke sin egen erfaring til å se mest mulig objektivt på spillet. Hva IGN mener om saken, kan ikke Gamer stå inne for.

 

Og ja, man kan snakke med venner via DS-ens innebygde mikrofon mellom kampene, men det er såpass ubetydelig at jeg valgte ikke å nevne det.

Men det trekker selvfølgelig ikke ned heller, det er en artig funksjon. :)

Endret av Yetipants
Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i stad og det jeg har allerede funnet noen bugs.

 

Første rivalen jeg møter på er usynlig og kan kun sees via scanneren. Jeg kan også skyte han ned, men han gjør ingenting annet enn å stå der. Det samme gjaldt en guardian jeg møtte på ved slutten av første og samme brett.

 

Burde jeg bytte inn spillet eller håpe på at slikt ikke gjentar seg?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...