Gå til innhold

Nyhet: Netcom taper kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Peronslig kommer jeg antakelig til å kvitte meg med chess når jeg blir sparket over på netcom, jeg er en av de som enda ikke har blitt byttet, kan jo hende de faktsik mirakeløst tok til seg mitt svar på hvorfor jeg byttet :D (for dårlig dekning med netcom). Så da mister de enda en kunde.

 

Har man forrsten krav på noen gratis portering eller noe liknende, når avtalevilkårene endres på denne måten? (regner med de har førti disclaimere på at de ikke har ansvar for noe som helst...)

 

AtW

Lenke til kommentar
(...) kan jo hende de faktsik mirakeløst tok til seg mitt svar på hvorfor jeg byttet :D (for dårlig dekning med netcom).

 

 

Jeg er faktisk happy med dekning og NetCom. Litt ille på kjøkkenet, men når jeg er hos svigerforeldre i Briksdalen har ingen bedre dekning enn meg (finn feilen)!

 

Men samma det --- spørsmålet er jo bare hvorfor Chess fører til grønne tall? Så vidt meg bekjent er det vel i grunn enten sorte (positive) eller røde (negative) tall i den økonomiske verden. Eller?

 

... Pirk. Too much coffee!

Lenke til kommentar
Men samma det --- spørsmålet er jo bare hvorfor Chess fører til grønne tall? Så vidt meg bekjent er det vel i grunn enten sorte (positive) eller røde (negative) tall i den økonomiske verden. Eller?

 

... Pirk. Too much coffee!

5983558[/snapback]

 

Da har jeg endret fra "grønt" til "positivt", så nå bør alle være fornøyde :)

Lenke til kommentar
Peronslig kommer jeg antakelig til å kvitte meg med chess når jeg blir sparket over på netcom, jeg er en av de som enda ikke har blitt byttet, kan jo hende de faktsik mirakeløst tok til seg mitt svar på hvorfor jeg byttet :D (for dårlig dekning med netcom). Så da mister de enda en kunde.

 

Har man forrsten krav på noen gratis portering eller noe liknende, når avtalevilkårene endres på denne måten? (regner med de har førti disclaimere på at de ikke har ansvar for noe som helst...)

 

AtW

5983456[/snapback]

 

Du kan slappe helt av. Forbrukermyndighetene har uttalt at Chess' bytte av nett er tilstrekkelig grunn til at du kan bryte en eventuell avtale med Chess uten å måtte betale deg ut. Dessuten tilbyr de fleste operatører gratis innportering til sitt nett. Men du må ta kontakt selv... :cool:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg tror jeg er for lite på vidda.

Skjønner ikke hvor folk bor og mangler dekning. Jeg har knalldekning både på hytta ved sjøen og på fjellet, og naturligvis i Trondheim hvor jeg bor. Tror at folk som bor et sted hvor det bor et par hundre til bør ha dekning også med Netcom.

Men jeg har naturligvis ikke testet dekningen andre steder enn der jeg ferdes, så det er vel bare jeg som er heldig og dere som er uheldige da..?

Lenke til kommentar
Hmm, jeg tror jeg er for lite på vidda.

Skjønner ikke hvor folk bor og mangler dekning. Jeg har knalldekning både på hytta ved sjøen og på fjellet, og naturligvis i Trondheim hvor jeg bor. Tror at folk som bor et sted hvor det bor et par hundre til bør ha dekning også med Netcom.

Men jeg har naturligvis ikke testet dekningen andre steder enn der jeg ferdes, så det er vel bare jeg som er heldig og dere som er uheldige da..?

5985559[/snapback]

 

Prøv i rom i U4 i realfagbygget, også deler av moholt er dekning vel sporadisk (den er dårlig i enkelte deler av rommet osv)

 

AtW

Lenke til kommentar

ettåsom e bor på søRRlandet, og e myye udi båd om sommåren, så må e ha god dekning på mobilen når e e ude te sjøs. det var derfoRR at e bydda te Telenor når chess dumma sæ ud.

 

(brukte vel 10 min på å skrive de tre linjene over)

 

åsså har e jo ein av telenor sine maståR 100meter frå huset der e boR.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Er alle klar over at Telenor Mobil ikke lenger får lov til å reklamere med at de har den beste dekningen? Forbrukermyndighetene tok tak i markedsføringen deres og ba om dokumentasjon på at Telenor hadde bedre dekning enn NetCom. Det klarte ikke Telenor å dokumentere...

 

For 12 år siden hadde NetCom dekning på jobben min, hjemme hos meg og på hytta. Ok, dere gjetta det, jeg bodde i Oslo på den tida...

 

Tom

Endret av whitefang
Lenke til kommentar
ettåsom e bor på søRRlandet, og e myye udi båd om sommåren, så må e ha god dekning på mobilen når e e ude te sjøs. det var derfoRR at e bydda te Telenor når chess dumma sæ ud.

 

(brukte vel 10 min på å skrive de tre linjene over)

 

åsså har e jo ein av telenor sine maståR 100meter frå huset der e boR.

5986076[/snapback]

 

Jeg har også høRt et sted at Telenors nett er bedRe på å overføRe skaRRe æRRRR :whistle:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...