Gå til innhold

Nyhet: Finner slettede meldinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genial duppeditt. Kunne tenkt meg en sånn en, hadde prisen bare være 129.000 kroner mindre. Håper den blir billigere etter hvert. De første modellene er jo alltid mye dyrere. Mobiltelefonen kostet 20.000 kroner en gang den også.

 

Men siden den kan finne slettede filer som meldinger, så betyr det at de fortsatt ligger på mobiltelefonen og opptar plass? Jeg vil slette filene så jeg får bedre plass. Har bare 15,5 MB interntminne *lei meg*. Må vente lenge på P990i... :)

Lenke til kommentar
Men siden den kan finne slettede filer som meldinger, så betyr det at de fortsatt ligger på mobiltelefonen og opptar plass? Jeg vil slette filene så jeg får bedre plass. Har bare 15,5 MB interntminne *lei meg*. Må vente lenge på P990i... :)

5968733[/snapback]

 

er med flash som med alt annet minne (eller faktisk enda mer med flash siden unødvendig skriving kan slite ut sektorene). vanligvis så blir bare områder markert som "tomme" i innholdsfortegnelsen, er først når en faktisk skriver til området at data blir "slettet".

 

nåja, jeg tror ikke denne saken er så avansert at den kan gjøre hva folka på ibas er i stand til med det utstyret dem har der, hente ut data som er overskrevet hele 7 ganger var det vel.

 

men da må det jo demontere lagringsenheten og lese hver eneste sektor for seg for å lete etter de svakeste av restsignaler eller noe sånt.

 

men om noen trykker på "slett alle" på addressebok eller sms i det politiet rykker inn så vil nok denne være til god nytte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...