Gå til innhold

Nyversjon av The Settlers 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Settlers 2 var styggkos husker jeg!! :) Gleder meg til en nyversjon 4 var skuffende og omtalen av 5 var nok til at jeg ikke prøvde det :p

 

Edith Johansen: Traileren ga meg en virkelig god følelse om at dette blir bra. Men likte ikke den tyske stemmen :p

Endret av TheroNius
Lenke til kommentar

råbra... settlers2 er noe av det du kan bruke mest tid på forran en datamaskin... settlers 2, en flaske kald cola, en pose potetgull, av med musikken i spillet og på med favorittlåta i bakgrunden = kos i timesvis, topp gjerne med 30 grader på rommet.

 

edit: ich liebste die deucht mann an der film.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
råbra... settlers2 er noe av det du kan bruke mest tid på forran en datamaskin... settlers 2, en flaske kald cola, en pose potetgull, av med musikken i spillet og på med favorittlåta i bakgrunden = kos i timesvis, topp gjerne med 30 grader på rommet.

 

 

5956078[/snapback]

kunne ikkje sagt det bedre=) pussa støv av min Settlers 2 Golde edition istad:P var nesten frista til å spele..hehe

Lenke til kommentar
Jeg har bare spilt IV og V. Førstnevnte var en fryd, da kunne man følge gutta bære stein og høy. Det er hele moro med settlers spør du meg, bygge en by som fungerer etter beinharde logistikksystemer ;) Dette har jeg tro på!

5954257[/snapback]

 

De gamle er mye gøyere de må du prøve ;)

Lenke til kommentar

Ble selv hekta på Settlers 1, og da settlers 2 kom var jeg i himmelen! Det som jeg såvid kan huske er at i eneren kunne man ro ut på vann for å fiske.. dette kan man ikke i 2eren? og i toeren klarte jeg nesten aldri å finne plass til de store skipene. Det skulle være et symbol av en borg med et anker på.. fant det så og si aldri. Dette skuffet meg med toeren.. ingen fiske på havet eller sjøreiser. Men ellers var det perfekt! Jeg ble hekta på S1 musikken.. nynner faktisk på den en gang iblandt.

 

"duudeli-du, åå dudeli-du.."

 

Gleeeeder meg til det nye S2

 

Edit: Trykkleif

Endret av mort2k
Lenke til kommentar

Genialt!

 

Enda jeg har brukt aller mest tid på 1 og 3, 2ern fant jeg først etter jeg hadde sett 3.

 

Har brukt så utrolig mange timer foran settlers, spesielt nr 1. Ah... Dette skal bli gøy.

 

Må si at nr. 5 var en total skuffelse, hele feelen de tidligere hadde forsvant totalt. Var som å spille Age of empires bare i 3D.

Lenke til kommentar
Ja! Yes! Halleluja! Endelig! Endelig noen som har skjønt at Settlers ikke skal være en standard RTS! Det skal være humor, og det skal være logistikK! ;)

 

Settlers 2 er det mest geniale i serien, GLEDER meg virkelig til denne remaken :)

5961209[/snapback]

Enig med deg. Jeg har som nevnt spilt IV'ern og der må man riktignok krige litt. Men hvis man fikk opp et lite forsvarsverk som holdt unna kunne bruke resten av dagen til å passe på at mølla hadde nok korn og at smia hadde nok ved. En skikkelig hjemmekoselig sandkasse med sjarm :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...