Gå til innhold

"Live Drive" under utvikling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine greier dette - men det spørs jo om de klarer å holde seg for gode til å indeksere/analysere alt som ligger der da. Da hadde de virkelig hatt et overtak på Google.

 

Også viktig at de priser den fornuftig eller lar den være gratis i motsetning til f.eks. Apple og mange andre som tar seg grovt betalt for tilsvarende tjenester.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Trur heller jeg satser på iFolder enn en usikker windows-only tjeneste

5953951[/snapback]

Vil tro Microsoft lagger sikker produkter her etter. Eneste grunnen XP er såpass usikker, er fordi den bygger på en gammel kjerne. Vista er skrevet på nytt, eller tatt ifra Windows 2003 Server.

 

Jeg kommer gledelig til å bruke Windows Live hvis den kan funke som en FTP server. Uten å bruke en FTP client.

Lenke til kommentar

Tror dette blir bra. Har lenge ønsket meg en slik tjeneste, men jeg tror jeg heller vil ta i bruk Google sin løsning (vis den kommer). Men i artikkelen står det at Google holder på å lage en slik tjeneste. Er det riktig? Har Google annonsert at de gjør det? Jeg er ikke sikker, men så vidt jeg har hørt så er det bare rykter. Er det noen som kan bekrefte/avbekrefte dette?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Trur heller jeg satser på iFolder enn en usikker windows-only tjeneste

5953951[/snapback]

Vil tro Microsoft lagger sikker produkter her etter. Eneste grunnen XP er såpass usikker, er fordi den bygger på en gammel kjerne. Vista er skrevet på nytt, eller tatt ifra Windows 2003 Server.

 

Jeg kommer gledelig til å bruke Windows Live hvis den kan funke som en FTP server. Uten å bruke en FTP client.

5954050[/snapback]

 

XP har faktisk støtte for å mappe opp både ftp og http som en egen drivefolder. Bare å gå på "Tools -> Map Network drive" og trykke på "Sign up for a network..." i explorer.

 

Dette holder forsåvidt i lange baner for min del. Basic funksjonalitet som bygger på åpne standarder og som fungerer på omtrent alle OS uten tilleggsinstallasjon, og som stort sett går greit gjennom firewalls (i allefall om du mapper opp en http-server).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...