Gå til innhold

TG06: TG over for denne gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mon tro om ikke tilstedeværelsen av Kripos hadde noe å gjøre med at nettverksbelastningen var såpass lav (=få nettverksproblemer) ? :) Jeg var der ikke i år, men har vært tidligere. Og nettverksproblemer har vel nesten vært en trademark med TG, belastningen blir såpass stor ;)

Lenke til kommentar
Og er TG rusfritt ?  :whistle:

(les: et av de første bildene som ble vist)

5947312[/snapback]

Selv om man enkelte ganger skulle tro noe annet (ref. diverse bilder), så er det rusfritt, ja. :)

 

Mon tro om ikke tilstedeværelsen av Kripos hadde noe å gjøre med at nettverksbelastningen var såpass lav (=få nettverksproblemer) ? :) Jeg var der ikke i år, men har vært tidligere. Og nettverksproblemer har vel nesten vært en trademark med TG, belastningen blir såpass stor ;)

5947390[/snapback]

Vel, Kripos var der bare for å informere. Dette tror jeg de aller fleste visste om. Nettverket var kraftig oppgradert i år, og jeg stoler heller på at det er dette som er grunnen til at alt gikk så knirkefritt.

Lenke til kommentar
Dere fikk ikke med kjempekampen om beta-dvd'er på Vista seminaret, hehe. Noen andre som var der da?

 

TG var konge i år  :thumbup:

5947427[/snapback]

 

Jeg ble bare sittende. Makan til hysteri over en Vista-beta! Quote fra britene som satt bak meg: 'Jesus, I was nearly killed down there' :roll:

Jeg fikk fra en fyr som hadde grabba med seg en hel bunke :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skulle vært TG igjen neste uke, savner stemningen der. :-/ Så kjipt foran pc'n her hjemme

 

Laster fort ned de videoene som er lagt ut! Er oppe i 2200 KB/s nå!

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Syntes ikke det var noe særlig på tg i år jeg greit nettverket funket perfekt men det var jo ikke noe ordentlig show på scenen der, helt fram til lørdag den 8 april så sto det også "comming soon" under entertainment linken på gathering.org siden og det viser vel bare at dette ikke er noe gathering prioriterer så veldig høyt.

Lenke til kommentar
Dette var for øvrig den samme gjengen som gjentatte ganger forsøkte å teipe undertegnede til stolen. Det var selvsagt forgjeves.

 

Det der vet jeg INGENTING om sier jeg, jeg benekter alt! :whistle:

 

 

 

 

Bortsett fra det her, men det husker du ikke at skjedde uansett :wee:

post-34672-1145456587_thumb.jpg

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...