Gå til innhold

TG06: Dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der.

5918576[/snapback]

 

For det første er det rusfritt på tg!

Det er forbudt å bruke/selge/lage/lagre hasj i norge

 

Så hvorfor skal de ikke tas?

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der.

5918576[/snapback]

Vel, det er ulovlig i følge norsk lov...

Lenke til kommentar

eh? "Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre."? -Vel, det bør -du- vel få lov til å synest, men det er jo spikka spenna gærnt å si noe slikt da! Bare fordi det er din fritid, så kan man jo ikke gjøre hva man vil! -Det er jo å tenke som det geniet her borte i USA som bestemte seg for å feire sin bursdag (fritid) med å drepe en tilfeldig ukjent person..

 

Kan holde med om at Hasj isolert sett ikke er [biologisk] skadelig, problemet (bortsett fra at folk som sier dette alldrig får ut fingeren å vinner et valg så vi får enndra loven... :) ) er at det i veeeldig mange tilfeller fungerer som inngangsbillett til tyngre stoffer, og DET er farlig. Blir vel litt som en Ferrari, bilen er ikke farlig, men den åpner for stygg stygg kjøring, noe som ER farlig. :)

 

Hehe, ble vel mer provosert av "på egen fritid" argumentet en hele hasj tingen egentlig.

 

[edit: biologisk, med andre ord, kan ha psykologiske effekter]

Endret av Dargar
Lenke til kommentar
Det er vanskelig å finne noe som ikke er perfekt ved årets TG. Tro meg - vi har prøvd. I et fortvilet forsøk på å finne noe kritikkverdig fant vi ut at rundt 10 plasser ved rad 37/38 mistet strømmen.

 

errmm..

 

ca 10 maskiner mistet strømmen ved rekke 67/68 og det tok over en time før tech kom og fikset problemet. :angry:

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113121 - syns egentlig det der er litt latterlig.. Hva folk ønsker å bruke fritiden sin på, syns jeg de bør få lov til å gjøre. Hasj er tross alt helt ufarlig, og at sikkerhetsfolkene bruker tid og energi på hasjrøykere forteller vel litt om hvor lite annet det er å finne på der.

5918576[/snapback]

Hail! Burde vært et treff for litt eldre folk med åpen pub og greier, en plass hvor morjsan ikke blir invitert! Der hvor noen som har "sett" noe, kommer for å bomme istedetfor at det er en 13 åring som får smaken på "voksenlivet" og stikker til ei vakt..

Lenke til kommentar

dette blir OT

er at det i veeeldig mange tilfeller fungerer som inngangsbillett til tyngre stoffer, og DET er farlig. Blir vel litt som en Ferrari, bilen er ikke farlig, men den åpner for stygg stygg kjøring, noe som ER farlig. :)

5918709[/snapback]

standard myte, det som er sant er at alkohol er "inngangsporten" til de fleste andre rusmidler som brukes i "vesten". angående de som ble tatt for besittelse av hasj, amatører :lol:

 

til HW teamet: blir det mulighet til å laste ned opptaket av Elektronisk Forpost Norge sitt foredrag om opphavsrett og digitale medier eller eventuelt audiostream klokka 16:00?

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...