Gå til innhold

Test: BenQ-Siemens S68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mens menyene på tidligere telefoner har vært grå og svært lite tiltalende, kan S68 glimte til med sprek grafikk, spenstige animasjoner og en lekker layout som står i stil med telefonens ytre.
Om dette er tilfellet hadde det kanskje vært en ide å bytte ut de livløse bildene over denne teksten. Disse fremstår nemlig som fargeløse og lite lekre.

 

Maskinvare og tilbehør - 4
28 MB minne, god høyttaler, god lydkvalitet, gode java-ytelser og god tale-og standbytid på en telefon fra 1148,- skulle da holde til en femmer når den eneste påpekte manglen er manglende hodetelefoner?

 

 

Enkelt valg om man setter pris på lette og tynne telefoner med skikkelig byggekvalitet, men samtidig ikke trenger alt av funksjonalitet. :)

Lenke til kommentar

Bare et par kommentarer.

 

S68 har 2 høyttalere, er muligens det som gjør lydkvaliteten så bra.

Java-ytelsen forstår jeg ikke helt. S68 er ikke særlig forskjellig fra S65 og definitivt ikke raskere enn K700 på 'normal' java. JBenchmark-testen må som vanlig tas med en klype salt :)

 

Håper BenQ Mobile følger opp denne modellen med noe enda bedre om 6-12 måneder.

Lenke til kommentar

Hehe.. synes ikke menyene så veldig fine ut på det bildet gitt.. Men det som er fint med slike ting, er at det er smak og behag. Uansett, dette virker til å være en liten og billig tøffing. Synes Benq-Siemens satser friskt nå. Og at de nå kommer med flere telefoner i børstet stål(?), trur jeg er heldig for dem. Har aldri holdt i en slik telefon. Men ville tru at det gir en utrolig kvalitets følelse. Får håpe telefonen er like stabil som sitt tøffe utseende.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Skal ha en ekstra telefon, som skal brukes til enkel bruk (samtaler og sms). Er denne å anbefale, ellerer det bedre og billigere telefoner å anbefale. Skal som sagt bare være en telefon uten alt for mange "finurligheter":) Har lest erfaringene som kommer frem i prisguiden. Men noen som fraråder på det sterkeste å kjøpe denne telefonen??

 

Og ved firmwire oppdatering?? Må man betale hvis man sender den inn til oppdatering?? Eller kan dette gjøres i butikken?? Må man betale hvis man for eksempel går til Telekiosken (som gjorde det på 20 min på min gamle Siemens) for å få gjordt dette hvis man ikke har kjøpt telefonen der??

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...