Gå til innhold

Forum-uken som gikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere et et uoffisielt mål å bli større enn Vg når det gjelder forumstørrelse ?

Både ja og nei, men mest nei. :) Størrelse er ikke alt, og jeg mener personlig at vi holder et mye høyere nivå her enn hva VG gjør. Kvalitet over kvantitet, and all that. Men på den annen side så ønsker vi jo naturligvis å vokse så mye som vi kan slik at forumet blir enda bedre.

Lenke til kommentar
Har dere et et uoffisielt mål å bli større enn Vg når det gjelder forumstørrelse ?

Både ja og nei, men mest nei. :) Størrelse er ikke alt, og jeg mener personlig at vi holder et mye høyere nivå her enn hva VG gjør. Kvalitet over kvantitet, and all that. Men på den annen side så ønsker vi jo naturligvis å vokse så mye som vi kan slik at forumet blir enda bedre.

5883655[/snapback]

Jeg støtter deg på den der. Kvaliteten på forumet her er topp.

Lenke til kommentar
VG's forum er alt for rotete :) Samme er Kvinneguiden.no sin, dog bedre enn VG.

 

Den som bør rangeres som nr.1, er nettop HW (Diskusjon) sin :) Ryddig, helt grei design og meget fin brukevennlighet!

5883886[/snapback]

Burde nesten være ein selvfølge når du samlar titusenvis av nerdar på ein stad :!:

 

Men eg er enig i at hw-forumet er blandt dei betre ja, oversikteleg meny og takke gud for signatur- og avatarreglane, eit godt forum kan fort bli øydelagt når 80% skal ha eit signaturbilete på 400x200 pixler.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Hvis man skal snakke om hvilket forum som har størst potensiale, vil jeg tro det skal mye til for å slå vg.no's diskusjonsforum når d gjelder emner. Den dagen HW.no nettverketes forum får 4 tråder som gjelder sexualliv, har orcla virkelig slått på stortromma.

 

Men vg.no forumet så da ikke uoverskitlig ut? Så på det for første gang i dag, og jeg ble ikke skremt, men hw.no's er mye mer gjennomført.

Lenke til kommentar

Svært interessant å lese, selv om kategoriene kanskje kunne hatt en bedre "oppløsning".

Som en gammel traver fra overklokking.no, kunne det jo også vært spennende å lese litt om hvordan feltene "kjøling, overklokking" osv kommer ut i en slik statistikk.

Antakelig blir jeg skuffet, men vil nok komme over det! :p

 

Btw; I det øyeblikket man innfører stoff som relateres til sex osv, så har man vel tapt.

Emnet er riktignok høyst interessant, men hører vel neppe hjemme under hw.no?

Eller??

"Hardware" kan jo være så mangt, om man bruker fantasien.....

Endret av Skrue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...