Gå til innhold

Nytt om Rainbow Six: Vegas (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme mølet og tulleskrytet vi hører fra alle spill som kommer til å bli rævva.

 

"PC-versjonen får samme historie som konsollversjonene, men gameplayet og designet vil være noe annerledes. Mer informasjon om PC-versjonen vil kommuniseres på et senere tidspunkt."

 

Dette høres egentlig ikke noe spesielt bra ut. RS: Lockdown var også laget "fra scratch" for PC, men det ble jo traumatisk dårlig (desverre finnes det ikke noe ord for å beskrive hvor utrolig elendig spillet var - og om det hadde fantes, ville jeg neppe kunne si det ut her).

 

Jeg har jo alltids et knøttlite håp om at dette spillet faktisk kan bli bra likevel, men det håpet er så lite at et atom blir som en skyskraper i forhold.

Lenke til kommentar

Raven Shield var mer enn "ganske bra". Det var knallbra. Fin grafikk/fysikk, god story-line, fin variasjon på brett og oppdrag, genial realisme, stor frihet til å utføre oppdrag på sin egen måte, osv.

 

Lockdown hadde ironisk nok ingen av de positive sidene som RS3 hadde. AI'en, som var Raven Shield's største (og omtrent eneste) problem, var fascinerende nok enda dårligere i Lockdown. Tragiske saker, mildt sagt.

De som har mistet troen på RS-serien, har full rett til det, vil nå jeg mene. :nei:

Lenke til kommentar

Har spillt R6 hele livet og hadde en godt forhold til det til Lockdown kom, men vis Vegas blir en Lockdown copycat da driter jeg i hele serien for da kan den gjengen med nisser som lager spillet ha det så godt for de får ikke mine penger.

Verre søppel en Lockdown skal du lete lenge etter. :roll:

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
De bildene var jo i mars utgaven av gamereactor, rart at de først nå dukker opp på sider som IGN. :hmm:

5884002[/snapback]

Det er helt normalt at skjermbilder lanseres i papirmagasiner først, for deretter å bli lansert på nettet, gjerne i bedre kvalitet, på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

R6, altså det originale, har kostet meg mang en time.Husker jeg lasta ned demoen(1998?) og spilte det halvt ihjæl:) Det var ambasade-missionet..

Husker jeg mistet munn og mæle da Chavez Ding og gutta gikk på terroristene med smekkre og nypussa Mp-5'er.

 

Rouge Spear er et sinnsykt fett spill, og da spesielt oppdrag ute i snø. Vet ikke helt hvorfor, men det er noe meget tiltrekkende med snø-brett i spill!

 

Håper og tror at det kommende R6 vil bli bedre enn hva vi tør å forvente av en slik serie. Noen vil vel arrestere meg og peke på Lockdown. Etter å ha fått pint meg gjennom en, for meg pinlig demo, så gadd jeg ikke bruke mer tid på dette spillet. Hvis jeg som forbruker ikke skal "fortjene mer" enn hva jeg blir vist her, ja da gidder jeg ikke offre mine riksdaler på dem! :thumbup:

Lenke til kommentar
De bildene var jo i mars utgaven av gamereactor, rart at de først nå dukker opp på sider som IGN. :hmm:

5884002[/snapback]

Det er helt normalt at skjermbilder lanseres i papirmagasiner først, for deretter å bli lansert på nettet, gjerne i bedre kvalitet, på et senere tidspunkt.

5884165[/snapback]

 

Dette er vel fordi det er mye vanskeligere å få bra bilder fra blader (kan vel kun scanne, noe som ikke ser bra ut, og i tillegg ofte ikke er lov). Bilder på nett kan jo alle få tak i.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...