Gå til innhold

Full forvirring over N91


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du oppdaget feilen i overskriften selv ja :)

 

Hadde vært fint å nevne at den har WLAN. Dette er ikke en uvesentlig funksjon på en mobil med 4 gb.

 

Om mobilen, absolutt på tide at den kommer. Er ikke veldig imponert over denne lenger, blant annet pga. skjerm og størrelse/design som ikke appellerer mye til meg. Var lenge redd for at den skulle bli avlyst/erstattet, men fint at de har ordnet probleme sine.

Lenke til kommentar
Det begynner vel å bli for sent for denne. Den kan riktignok skilte med en funksjons kombinasjon som få andre mobiler har, men med tanke på pris (som jeg antar blir godt over 4000) og størelse og kanskje skjerm, så er det nok andre mobiler som er mer intresante.

5866682[/snapback]

Laveste pris i prisguiden ligger på 5 tusen kroner ca. nå. Det var forventet ca. 6 tusen, noe som hadde vært alt for ille.

 

Det er vel ingen som leverer noe lignende produkt som N91 enda, men den har mye negativt som trekker ned ja.

Lenke til kommentar
Blant annet derfor jeg føler det er null vits å slippe denne telefonen nå. Om Nokia lager en i-versjon med en gang så slipper vi gammelt nytt.

 

Du er selvsagt klar over at det alltid har fungert på samme måte, med tanke på tiden det tar å rulle ut en modell? Det er bare at "vi" har blitt flinkere til å snuse opp detaljer om telefoner som kommer, mye tidligere enn før. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...