Gå til innhold

Demo av GTi Racing (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orker ikke å bruke båndbredde på dette. Jeg blir svært, svært overrasket om dette er bra, for når så vi et gjennomsponset og bra bilspill sist?

5859448[/snapback]

 

NFS Porsche?

Noe arkadepreget men likevel strålende etter min mening

 

Skal nå laste ned demoen og teste.

Håper dem har med caravelle/transporter, senka og blodtrimma :p

Lenke til kommentar

ikke last ned, herregud så dårlig. Behøver ikke bremse i svingene, helt sant. Kjørte runde på runde med gassen i bånn.

 

I tilleg er det en latterlig prosent teller opp i hjørnet som forteller deg hvor mange prosent av løpet du har kjørt. Hallo?

 

Hodet til sjåføren ser ut til å være lagd av ett eller annet mykt og bøyelig stoff, bare du svinger bittelitt kan det se ut som hodet er på tur til å dette ut av vinduet. Kan ikke huske sist jeg prøvde et bilspill som var så gjennomført dårlig.

Lenke til kommentar

testa en runde,,ikke bra grafikk,,var typiske 2d greiner på trea, ikke 3d grass heller bare grønn flate osv, og det hakka som bare det.

Tok en evighet å komme inn i spillet.

512 mb ram

9600 pro

sempron 2000

grafikkinnstillingene satt jeg helt i bunn.

 

Veldig arcade. hadde full gass hele tia. Snurra aldri rundt.

Kjedelige lyder, kjedelig musikk. Bare typisk techno musikk. Musikk i raskt tempo, ikke noe særpreg ved det i det hele tatt.

 

Alt i alt ett kjedelig spill.

 

edit: en ting som var possitivt. det var raskt å avinnstalere.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

:!: Ja, det var da i hvert fall noe.

 

Jeg hadde altså rett. Ikke at jeg påberoper meg å være Nostradamus av den grunn. Jeg synes det kommer en del skit for tiden. Kan de tjene på slike spill? De kan da bare selges til impuls-kunder som er på gavejakt og lignende? VW er da heller ikke et sterkt nok racing-merke til at de selger på dét.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...