Gå til innhold

Nyhet: Utilgjengelige etterforskere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig så skjønner jeg ikke problemet. Dersom det er så fordømt viktig at disse drapsetterforskerne har telefon så får arbeidsgiver gi de en kompensasjon for at de må ta med jobben hjem.

 

Vi må ha det godt i Norge når man lager konflikter av de minste ting.

Lenke til kommentar
For å være ærlig så skjønner jeg ikke problemet. Dersom det er så fordømt viktig at disse drapsetterforskerne har telefon så får arbeidsgiver gi de en kompensasjon for at de må ta med jobben hjem.

 

Vi må ha det godt i Norge når man lager konflikter av de minste ting.

5855681[/snapback]

 

God idè, Politiet har jo masse midler å ta av..

 

Denne loven er til nå en av de mest idiotiske lovene jeg har hørt om til nå. Jeg jobber i et it-driftsmiljø og vi er avhengige av at folk har med seg telefonene for at vi skal kunne nå folk utenom normal arbeidstid. Dette er ingen fordel, men mer en ulempe for arbeidstaker. Men sånn går det når vi setter mennesker til å styre som i stor grad aldri har hatt en vanlig jobb.

 

Foreslår en ny lov som skal gjelde politikerne. Maks 10 års sammehengende politisk karriære, så tilbake i næringslivet i minst 5 år, før man evt. kan bli heltids politiker igjen. Siden de får gratis publisitet rundt sin person når de er politiker, så synes jeg at en fordelsbeskatning er på sin plass.

Lenke til kommentar

definer næringslivet. topplederstilling i aker/kværner eller hydro? tror ikke dem kommer til å få mye nyttig ut av det akkurat...

 

prinsippene i denne loven er forståelig, siden en kan se på mobil dekket av jobben som en form for alternativ lønn. problemet er gjennomføringen, som nå legger byrden på bruker og arbeidsgiver, mens det tidligere var på skattetaten...

 

en slektning av meg jobber innen it og har mobilen dekket av jobben. han skjønner ikke hvorfor folk har problemer med denne skatten...

 

så det er svært varierende meninger ute å går vil jeg tro...

Lenke til kommentar

Denne politisaken er så skremmende pinlig at jeg nesten skjemmes over å være norsk. Det er ikke et issue - kompensér for pokker de som trenger å ta med seg telefonen hjem - ikke prøv å få det til å høres ut som om det er politikerne som tar livet av uskyldige drapsofre. Jeg kan garantere at alle som en uansett plukker med seg telefonen hjem om kvelden, mobilskatt eller ei.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...