Gå til innhold

Harddisker for et grønnere miljø


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en stund siden jeg skpiste karse, men mener at det var godt/"ikke ille"

5844816[/snapback]

 

Karse er jo dritgodt da.

 

Men det er jo litt forskjell på hvordan diskene er bygget opp fysisk også da, det kan ha noe med vekstforholdene å gjøre da.

5844948[/snapback]

 

Nei, det sier jo seg selv at de får mer næring jo flere megabyte de har som grunnlag da. Og med s-ata så vokser de raskere :hmm:

Lenke til kommentar
Er en stund siden jeg skpiste karse, men mener at det var godt/"ikke ille"

5844816[/snapback]

 

Karse er jo dritgodt da.

 

Men det er jo litt forskjell på hvordan diskene er bygget opp fysisk også da, det kan ha noe med vekstforholdene å gjøre da.

5844948[/snapback]

 

Nei, det sier jo seg selv at de får mer næring jo flere megabyte de har som grunnlag da. Og med s-ata så vokser de raskere :hmm:

5845019[/snapback]

 

tenk hvor raskt det vokser i en 15000 RPM Scsi-disk da!!

Lenke til kommentar

Tror det ligger mer i at Western som kjent har forholdsvis lav kvalitet og det kan ligge i dårlige clean rooms som da vil si at disken innholder partikler som igjen kan fungerer som gjødsel for karse'n.

 

Eller så kan det være at disken var full av dritt. Og dritt er som vi alle vet gjødsel. Om maxtor'en er formatert er det ikke mye å gå utifra.

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
Tror det ligger mer i at Western som kjent har forholdsvis lav kvalitet og det kan ligge i dårlige clean rooms som da vil si at disken innholder partikler som igjen kan fungerer som gjødsel for karse'n.

 

Eller så kan det være at disken var full av dritt. Og dritt er som vi alle vet gjødsel. Om maxtor'en er formatert er det ikke mye å gå utifra.

5845227[/snapback]

 

WD dårligere kvalitet en maxtor? Mener det motsatte jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...