Gå til innhold

Nyhet: Hjelp til å avlytte kona


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åsså jeg som skal til å få meg Series 60-telefon nå

5844887[/snapback]

Hehe, du også? Heldigvis er ikke dama så paranoid, tror jeg. :p

5847615[/snapback]

 

Hehe... Men best å være snill med hu fremover tror jeg.. Sånn for sikkerhetsskyld ;) Men antivirus- programmene finner vel sånne programmer som her? Eller? Har ikke så mye erfaring med Symbian.

 

OT: Sigmund_Freud - hvem tlf skal du kjøpe deg? :)

Lenke til kommentar
Men antivirus- programmene finner vel sånne programmer som her?

5848183[/snapback]

Skulle nesten tro dette automatisk havnet på lista over virustrusler og ikke vil la seg installere uten bråk fra antivirus-programmet, men kjenner heller ikke til Symbian særlig. Nettopp derfor jeg skal kjøpe meg en nå.

 

OT: Sigmund_Freud - hvem tlf skal du kjøpe deg? :)

5848183[/snapback]

Blir trolig en Nokia E60. Når jeg sier trolig er det fordi jeg har en tendens til å nesten aldri blir helt fornøyd med ting jeg kjøper. Siden E60 har RS-MMC, BT v1.2, joystick og mindre viktige hardwaremangler som GSM850 (selv trenger jeg ikke dette, men en business-telefon med respekt for seg selv har det) blir jeg litt skeptisk.

 

Godt er det i hvert fall at jeg neppe kommer til å irritere meg over softwaremangler for denne telefonen har det meste av funksjoner (eneste er vel UMA?), muligheten til å legge til ting jeg føler mangler og en meget god skjerm å vise det hele på.

 

Du kan lytte til samtalene, [..] lytte til mikrofonen på mobiltelefonen, selv når eieren ikke ringer med den.
Dette må jo generere enormt med datatrafikk og vil være merkbart på avlyttedes telefonregning. Gir vel rom for søksmål utover frarøvelse av privatliv. Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

første øyekast ser dette ut som en aprilsnarr ja, men når du ser alt arbeide som er lagt i dette, så tviler eg mer og mer på det.

 

Men er dette et reelt program, så skal eg ha det kjekt vertfall :D

 

dette står på vervata.com

 

01/03/2006 Vervata release FlexiSPY, the worlds first Discreet Remote SMS, Call , MMS, GPRS and Email Logger for Series 60 mobiles.
Endret av vegis
Lenke til kommentar
ja, det her var skumle greier..! Åsså jeg som skal til å få meg Series 60-telefon nå  :ermm: hehe...

 

tror forresten de gutta som lager det programmet bør være forberedt på noen søksmål etterhvert ;)

5844887[/snapback]

 

Det er jo strengt tatt ikke produsentes skyld om folk vil bruke dette programet med et umoralsk motiv.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...