Gå til innhold

Nye rykter om Halo 3-lansering (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det bare er tull, Halo 3 kommer når det kommer har det blitt sagt. Eg ser ingen hensikt med å ente forahaste ett spill, eller fosinke det bare for å slippe det på samme dato som PS3 :roll:

 

Halo er det viktigste flaggskipet til MS,og eg tviler på det vil risikere noe som helst med denne tittelen.

 

Den som virkelig ønsker PS3 på lanseringsdato, kjøper det ganske sikkert,og lar seg neppe droppe konsoll + noen spill for 1. enkelt 360 spill. Å gamble på dette er tåpelig.

 

Håper noen skjønner tanken her.

Lenke til kommentar
om foretrekker å være anonym - noe som er forståelig nok om han snakker sant

Og skulle han lyge, ville han heller ikkje sagt namnet sitt.

 

Mars virker som eit fornuftig valg med tanke på utgivelsedato. Så gjennstår det og sjå om PS3 kjem ut rundt den same tida.

Lenke til kommentar
Fordi det bare er tull, Halo 3 kommer når det kommer har det blitt sagt. Eg ser ingen hensikt med å ente forahaste ett spill, eller fosinke det bare for å slippe det på samme dato som PS3 :roll:

 

Halo er det viktigste flaggskipet til MS,og eg tviler på det vil risikere noe som helst med denne tittelen.

 

Den som virkelig ønsker PS3 på lanseringsdato, kjøper det ganske sikkert,og lar seg neppe droppe konsoll + noen spill for 1. enkelt 360 spill. Å gamble på dette er tåpelig.

 

Håper noen skjønner tanken her.

5845086[/snapback]

 

ikke noe som skulle tilsi at dem ikke skulle kunne lansere det til julehandelen i år. men som med alle spill kan det blir utsatt (half life 2?) og vanskelig å sette en dato tidlig i utviklingen.

 

Sier bare at det ikke hadde trengt å være vås, at Halo 3 lanseres ca når PS3 kommer, har lest flere artikler om det.

 

ps:

men sier MS mars 07 kommer det i hvertfall ikke før det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Microsoft sa jo selv at det ikke var sant de ryktene om at de skulle lansere halo 3 samtidig som ps3. Har ikke noen kilder, men om du er interessert kan du jo selv google litt...

(Nå vet jeg ikke om det var rykter, eller om det kom fra microsoft, men det ble hvertfall ikke til at det skulle lanseres samtidig)

Lenke til kommentar

Tviler på at Halo3 kommer samtidig som PS3 :nei: Dessuten så kan ikke ETT spill konkurrere med en spillkonsoll. Hvis MS har tenkt å gjøre det, da er de jammen meg dumme :p Er bare å tenke seg hva som får mest oppmerksomhet...PS3 eller Halo3..:D

 

De burde/bør slippe spillet når det er ferdig :)

 

 

Gryxor: Bill Gates gikk selv ut for snart et år siden og sa at de skulle lansere Halo3 samtidig som PS3 kom ut. Han må ha røyka et eller annet da han sa det tror jeg :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...