Gå til innhold

Sniktitt på Scarface (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper at Vivendi Universal klarer å gjøre en bedre jobb med Scarface enn det EA gjorde med The Godfather. Jeg er egentlig veldig sikker på at Scarface kommer til å være et bedre spill enn The Godfather. Grunnen til det er alt dette snakket om omgivelsene. Wanat nevnte at omgivelsene vil bli veldig fine, så det gleder jeg meg til. The Godfather hadde bare et for kjedelig og innesteng miljø.

Det overrasker meg at Scarface skal ha de business greiene, i likhet med The Godfather, men jeg tviler på at de stjal ideen.

 

- Du vet, Vice City prøvde veldig hardt å være Scarface. Vi er Scarface.

You snooze, you lose, sier jeg bare. Jeg sier ikke at Vice City ikke prøvde å være Scarface, men herregud, man trenger ikke å ta den tonen. Han mente sikkert ikke noe vondt med det, men det er jo et faktum at Vice City vekket oppsigten deres, ellers hadde vi kanskje ikke hatt et Scarface-spill om et halvt år.

 

Jeg har ingen store forventninger til dette spillet, men det skal kjøpes. Jeg har tro på at det blir bedre enn The Godfather.

 

Forresten, takk for artikkelen Mikael, Gamer.no gjør fortsatt en god jobb. :)

Lenke til kommentar

Han Wanat hadde det iallfall i kjeften:

 

- Du har det ikke fra meg, men det er en grunn til at vi utsatte dette spillet såpass lenge. Vi er langt i fra ferdig med Tony Montana.

 

Kanskje en ide å se om de klarer seg bra på den første tittelen før de begynner å prate om oppfølgere. Fikk Mr Hype her litt i vrangstrupen. Men fin artikkel. :)

Lenke til kommentar
Pete Wanat [..] svarte [..] nemlig følgende:

 

- Du har det ikke fra meg, men det er en grunn til at vi utsatte dette spillet såpass lenge. Vi er langt i fra ferdig med Tony Montana.

 

D'oh. Noen andre som ser i alle fall noe *litt* problematisk med dette? :cool:

5838865[/snapback]

 

Hehe det er jo også en tolkning.

 

"Du har det ikke fra meg, men dette er vaporware!"

 

Go go PR-man!

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...