Gå til innhold

HL2: Episode One utsatt til mai (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
I et nytt intervju hos GameInformer forteller Doug Lombardi fra Valve at Half-Life 2: Episode One blir lansert 31. mai.

 

Les mer

5819804[/snapback]

Bra at de jobber videre på HL2: Episode One, enn at de gjør som EA tenker: "Heller før enn etter snar." :p

 

Intervjuet fokuserer også på Steam og digital distribusjon av spill, og Valve forteller at de planlegger å lansere to eller tre spill over Steam hver måned. De har allerede gjort avtaler med flere utviklere og utgivere, og til nå har vi bare sett begynnelsen av det Steam vil kunne tilby i løpet av de kommende årene.
Dette likte jeg ikke. Så mange spill, nærmer seg litt EAs politikk (som jeg nevnte ovenfor): "Heller før enn etter snar." Får håpe at de blir gode dog.
Lenke til kommentar

Nei, sier du det. Dette kom som en skikkelig atombombe for meg...

 

Jeg går utifra at et kapittel hver måned da er GANSKE umulig hvis de fortsetter å utsette kapittel nr. 1 i nesten et halvt år. Så ta det med ro, folkens, Valve følger nok ikke prinsippene om "Heller før enn etter snar", uansett hva de sier.

Lenke til kommentar
Intervjuet fokuserer også på Steam og digital distribusjon av spill, og Valve forteller at de planlegger å lansere to eller tre spill over Steam hver måned. De har allerede gjort avtaler med flere utviklere og utgivere, og til nå har vi bare sett begynnelsen av det Steam vil kunne tilby i løpet av de kommende årene.
Dette likte jeg ikke. Så mange spill, nærmer seg litt EAs politikk (som jeg nevnte ovenfor): "Heller før enn etter snar." Får håpe at de blir gode dog.

5820047[/snapback]

Kva er gale med det? Det er vel bra at fleire spel blir gjort tilgjengelig for nedlasting via Internett.

Lenke til kommentar
Intervjuet fokuserer også på Steam og digital distribusjon av spill, og Valve forteller at de planlegger å lansere to eller tre spill over Steam hver måned. De har allerede gjort avtaler med flere utviklere og utgivere, og til nå har vi bare sett begynnelsen av det Steam vil kunne tilby i løpet av de kommende årene.
Dette likte jeg ikke. Så mange spill, nærmer seg litt EAs politikk (som jeg nevnte ovenfor): "Heller før enn etter snar." Får håpe at de blir gode dog.

5820047[/snapback]

 

Tror nok det heller menes at de deler systemet sitt slik at andre selskaper kan legge ut sine spill for salg via steam, ikke at alle spillene som kommer på Steam er valves.

 

Darwinia, Ragdoll kung fu og SiN episode spillene er vel ikke valve sine spill, men blir delt ut via steam. Samme med Red Orchester (eller hva det heter) er vel heller ikke valve som står bak, men det kommer på Steam :)

 

Synes det er bra at Valve tar seg den tid til å utsette spillet en måndes tid istede for å spy det ut. Hadde dette vært EA hadde spillet kommet akkurat på dagen det skulle, ferdig eller ei. Så hadde de heller lagt ut 100 MBs patcher til spillet over tid.

 

Det jeg ikke liker er at det ser ut som det blir flere enn 3 episode spill til Half-Life 2. Dette liker jeg ikke da HL storyen fort kan bli utvannet når alt skal spres over flere episoder, vær på 6 til 7 timers spilling.

Lenke til kommentar

Ett av hovedpoengene med episode-spill er at vi trenger ikke vente i 4 år på neste del av spillet fordi teknologi oppdaterer seg. De kan utvikle kapitlene samtidig med teknologien, og gi de ut med en gang. Det er jo en stor fordel, istedet for å vente i 5 år på en oppfølger.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...