Gå til innhold

Nyhet: Mobyson først med UMA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk for en uke siden beskjed om at Mobyson skulle opphøre og at alle kundene føres over til Noextras.no siden de nå har samme eier og det er mest logisk å tilby ett produkt enn to nesten identiske produkter.

 

Jeg er positivt overrasket over den raske utviklingen. Jeg trodde heller ikke dette skulle komme før om flere år. IP-telefoni på mobilen er nok et steg på veien mot en verdenspris på ringing, altså samme pris uansett hvor i verden man ringer.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei alle sammen!

 

Jeg kan glede alle som er interessert med at UMA allerede er i bruk her i norge. Netcom har hatt en intern test gruppe satt på dette, for ikke så lenge siden. Overgangen fra IP til GSM fungerte utmerket, og du kunne selv ikke høre når skiftet mellom de to nettene skjedde...

Hvis noen lurer på noe mer, kan de gå inn på en nett- side som heter "www.fabonet.com", disse har allerede åpnet for IP- Mobil, og tilbakemeldingene fra test gruppa er veldig positiv. :w00t:

Ip- mobil kostnadene blir ca 350 nok i året, for "sim kortet", eller abonementet, om du vil. Du får 2 telefon nummer på et abonnement.

Universitetet i Trondheim utviklet GSM systemet, og nå er jammen meg Trondheim først ute med UMA også!

Gratulerer Fabonet! :D:D:D

mvh

Stein magne Osmoen

Endret av steinos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...