Gå til innhold

Battlefield 2142 er bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er stor tilhenger av sci-fi, men jeg er ikke sikker på om Battlefield bør bevege seg i den retningen. Jeg ser på Battlefield serien som gode, underholdende krigsspill. Så hvorfor ikke holde seg innenfor det konseptet? Ta heller å lag en ordentlig krigssimulator. Det hadde vært rått! Dette sci-fi greiene er kanskje en avsporing? Vi får se.. :p

Lenke til kommentar
Jeg er stor tilhenger av sci-fi, men jeg er ikke sikker på om Battlefield bør bevege seg i den retningen. Jeg ser på Battlefield serien som gode, underholdende krigsspill. Så hvorfor ikke holde seg innenfor det konseptet? Ta heller å lag en ordentlig krigssimulator. Det hadde vært rått! Dette sci-fi greiene er kanskje en avsporing? Vi får se.. :p

5787264[/snapback]

 

 

Realistisk krigssim? ta en titt åp armed assault/"Game 2" :)

 

Ontopic: Jeg sier bare en ting: :wallbash:

Lenke til kommentar

Då ryktene først begynte å svirre om dette, måtte eg le. Greit nok at dette kansje vil appelere il en annen fanskare,men for meg er eg drittlei slik sci-fi shooters,og et glimrende eksempel på dette er UT spilla, der det førsta hadde akkurat perfekt furturistiske våpen. Etter dette har det bare blitt verre syns eg. Feeligen er long gone. Lit ot det der kansje men:whistle:

 

Dersom våpnene ikkje tar heilt av,kan det bli litt skøy,men det blir absolut ikkje noe eg kommer til å vurdere å kjøpe i første omgang ;) Eg syns de burde konsentere seg om å fikse BF2 først fullt ut først.

Lenke til kommentar

derrsom det fikses blir dette bra men jeg er enig i at BF serien kansje skrider litt fort frem her. er iaffal glad de dropper laser våpen. kansje BF skulle starta i 1842 så 1914, 1942, vietnam også BF2.

 

håper virkelig ikke BF serien går nedenom og under pga dette :/

 

bf2 er det spillet jeg har hatt mest glede av sammen med Halo1/2.

Lenke til kommentar

Hvor kjedelige hadde ikke Dice vært dersom de for alltid fortsatte med å lage alminnelige krigsspill? Jeg mener de tok onlinearkadekrigen til det ytterste med Battlefield 2. Fullstendig simulasjon er ikke deres greie, og da er det bare rett og rimelig at de går en annen vei. Forresten er det da ingenting som tilsier at dette blir en Quake-klon. Kommer ikke fremtidige kriger til å være like realistiske som dagens?

 

Ære være spillutviklere som lager det de selv vil og ikke blindt følger markedet!

Lenke til kommentar

Som sann Battlefield-entusiast må jeg si meg litt bekymret over dette.

 

Klart det er begrenset hvor mange flere Battlefields de kan lage i nåtidens vide begrep, men jeg stiller meg svært skeptisk til ideen i utgangspunktet og tror ikke at Battlefield-serien har noe i fremtiden å gjøre.

 

Vi får vel bare la tiden vise.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...