Gå til innhold

Amazon endret 'abort' til 'adopsjon'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk USA.. Dobbeltmoralens høyborg!

 

Det neste blir vel om man søker på pro-choice så blir det endret til pro-life.. Så kan man se hvor mange som er mot abort, men for dødsstraff..

 

De som er mot abort kalles ofte "pro-lifers", en del som sitter med antagonistiske meningen når de i samme åndedrag forteller at de er for dødsstraff også.. Verden er rar..

 

Jeg synes nå på prinsippielt grunnlag at man skal få søke på det man vil, selv om man ikke er enig..

 

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it"

-Evelyn Beatrice om Voltaire sin holdning rundt pressefrihet, og ytrningsfrihet generelt...

Lenke til kommentar

Kanskje å ta litt hardt i, men etter hva jeg har opplevd av amerikanere er det veldig typisk. Og, bare så det er sagt, jeg har bodd der borte, ikke bare sett film..

 

Måtte bare få sagt det. Og, forsåvidt ingen stor nyhet, men det er ganske drøyt, i mine øyne, at man skal forandre på søkeord etter moralsk preferanse.

Lenke til kommentar
Kanskje å ta litt hardt i, men etter hva jeg har opplevd av amerikanere er det veldig typisk. Og, bare så det er sagt, jeg har bodd der borte, ikke bare sett film..

 

Måtte bare få sagt det. Og, forsåvidt ingen stor nyhet, men det er ganske drøyt, i mine øyne, at man skal forandre på søkeord etter moralsk preferanse.

5788213[/snapback]

 

"Selskapet understreker at søketipsene er helautomatiske, og at det ikke var noen mennesker involvert i assosieringen av de to begrepene."

 

Altså forandret de ikke på søkeordet etter moralsk preferanse, om ikke du vet noe som Amazon ikke vil ut med.

 

Men er det bare jeg som synes denne artikkelen er ganske irrelevant på programmer.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...