Gå til innhold

Google saksøkt for dårlig ranking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, virker som det er en uunngåelig konsekvens av å bli stort at man blir saksøkt for alt mulig. Har litt vanskelig for å se hvordan de skal kunne vinne igjennom med denne saken (sålenge det ikke kan vises at folk feks har betalt google for å få de lengre ned på lista eller noe), er det overhodet noen kriterier på hva som er et "objektivt søk"?

 

AtW

Lenke til kommentar

Komersielt selskap ja, men tjenesten er gratis, og google har ikke forpliktet seg til å vise alt på internett eller gi spesifike sider gode rankings. Dette søksmålet er helt uten grunn og jeg har vanskelig for å tro at noen advokater har sett på denne saken.

Lenke til kommentar
Komersielt selskap ja, men tjenesten er gratis, og google har ikke forpliktet seg til å vise alt på internett eller gi spesifike sider gode rankings. Dette søksmålet er helt uten grunn og jeg har vanskelig for å tro at noen advokater har sett på denne saken.

5782700[/snapback]

 

De er reklamefinansiert, er det slik at de samme lover ikke gjelder når man er reklamefinansiert, som når man har andre betalingsmodeller?

 

AtW

Lenke til kommentar
Komersielt selskap ja, men tjenesten er gratis, og google har ikke forpliktet seg til å vise alt på internett eller gi spesifike sider gode rankings. Dette søksmålet er helt uten grunn og jeg har vanskelig for å tro at noen advokater har sett på denne saken.

5782700[/snapback]

 

De er reklamefinansiert, er det slik at de samme lover ikke gjelder når man er reklamefinansiert, som når man har andre betalingsmodeller?

 

AtW

5783034[/snapback]

 

Det er mulig. Men her handler det jo ikke om reklameforbliktelser fra google men site rankingen dems... eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...