Gå til innhold

Test: Minitest av Sony Ericsson W300i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enig i at den bør krype under 2 000 for å være en heftig konkurrent til w800. Men... å heller kjøpe w550, ville jeg ikke gjort. Kanskje fordi jeg gir bang i kamera, men hovedgrunnen er at w550 ikke kan utvide minnet.

Synes forsåivdt den ser ganske kul ut også, skulle bare ønske den var litt slankere.

Lenke til kommentar

Jeg ødela skjermen på mobilen min i dag da vi hadde skidag med skolen, så jeg vil nok snart være på jakt etter en ny. Bortsett fra kamera og et par andre småting er det ikke mye jeg trenger, men det hadde vært en stor fordel med en dugandes mp3-spiller, men de andre i walkman-serien er så dyre. Dette her kan være en absolutt aktuell mobil hvis jeg får en bra pris med abonnement ;)

 

Men jeg må finne noe som erstatning for mobilen jeg har nå imens, det vil jo ta litt tid før denne er på markedet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"W300i har en ganske primitiv form for såkalt "multitasking", dvs mulighet til å gjøre flere oppgaver samtidig, og du kan høre på musikk uavbrutt selv om du må sende en melding eller trenger å sjekke kalenderen."

 

 

Nei, den har ikke en primitiv form for multitasking, jeg har en 2 år gammel SE telefon, og den kan "minimere" musikkspilleren og telefonen kan naturligvis spille musikk mens du skriver meldinger osv.

 

I tillegg kan SE telefoner siden tidenes morgen minimere JAVA-applikasjoner så du kan fortsette der du slapp etter at du har sendt SMS eller pratet i telefonen. Dette er en funksjon selv nyere telefoner fra Nokia og andre leverandører ikke klarer. 6280 som fikk terningkast 6 f.eks. Så multitasking kan den best på markedet faktisk, bortsett fra smartphones/windows mobile/osv naturligvis.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Denne skal jeg kjøpe meg, har bestilt den allerede, faktisk. Med Netcom YoungTalk abonnement (som er et ganske dyrt abonnement pga det er nesten som kontantkort) kostet den rundt 1050 kr (elprice.no), med frakt osv. kommer det opp i ca. 1160/1170 kr, dette syns jeg er en rimelig pris på en så bra telefon. En god del av abonnementene kostet godt under 1000, så bl. a. enkelte til 499 kr ca., noe telenor-greier.

Gleder meg til å få denne telefonen, syns den ser bra ut. På mobilen jeg har nå har jeg VGA-kamera, det syns jeg slett ikke er så ille ;) i følge testen var ikke mobilen så tjukk som den så ut som heller. Jeg er i alle fall positiv. Og det stemmer at SE-telefonene ikke har noe primitivt multitasking-program, det er rimelig bra, kan gjøre det meste mens man hører på musikk.

 

Tror det er en meget bra telefon, jeg.

Endret av chicah
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Lurer på om den bare selges i hvit i Norge...? De har ikke begge fargene i alle land...

 

Fikk min mens jeg var på ferie, pappa stakk ned og hentet den for meg i dag tidlig. Den ser flott ut, men får ikke prøvd den før i morgen tidlig siden alle nye telefoner må jo lade i 24 timer :( men den virker i alle fall veldig bra, og med klar skjerm også! Skjønner ikke hvorfor skjermen får så dårlig kritikk! Telefonen var ganske liten og behagelig å holde i. Tung var den heller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor stor kapasitet minnebrikken på w300i egentlig?

 

256 MB som det står i testen, eller 2 GB som det påstås her i forumet? Siden det står 500 sanger av 4 MB hver...

6030235[/snapback]

 

Ingen her påstår at den har 2 GB når du kjøper den, men at du kan skaffe deg et 2 GB minnekort i ettertid. I pakken følger det med et 256 MB kort.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...